Gå til innhold

Min bimmer, E46 M3 *Solgt*

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg prøvde lykken på ebay, og jeg må si jeg ble veldig lykkelig.

Den 14. mai bestilte jeg karbonfiber speilhus til bilen, og i dag(den 20.) kom de på døren med en søt liten afrikaner fra posten. Men det beste er at jeg betalte kun 109 kroner fordi speilhusa kosta "50$". Ebay selgeren var forøvrig Led4you, og jeg kan anbefalle duden på det sterkeste. Han har en del stæsj, særlig karbon til de fleste biler

Jeg gleder meg til å kline de på :D Men må vel først på dørhåndtak i hus også vil jeg bytte speilene ettersom de er blitt litt slitt av været.

Bilde!

l5bb6b6uey1rx2tex5v8.jpg

00e98b6stg4gnynm6b1j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såda, endelig montert de på. Kan fortelle det at det gikk med litt blod, svette, skrik og speil, ettersom jeg har lest litt rundt at speil på de fleste andre bmwer skal taes ut med makt, men etter en god stund fant jeg ut at det var et unntak på m3. Disse er festet med en slags låsemekanisme. Heldigvis sprakk kun det speilet som jeg skulle bytte uansett. Resultatet ble suverent, det gav bilen et mye mer helhetlig utseende. Bilder i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du tute og vinke da vettu =) Sjelden jeg ser hva som forgår andre steder enn rett foran meg, hihi.

Jeg så forøvrig en sort BMW M3 E46 i nedre langgt. i dag. Den var LY registrert, noen på forumet sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du tute og vinke da vettu =) Sjelden jeg ser hva som forgår andre steder enn rett foran meg, hihi.

Jeg så forøvrig en sort BMW M3 E46 i nedre langgt. i dag. Den var LY registrert, noen på forumet sin?

var det en gråhåret eldre herre? kan være han som jobber som taxi sjåfør, hadde en blå e60 med roar i bua reklame på! han har ihvertfall en sånn en!

hehe, møtt deg et par ganger på sykkelstien :P en gang borte ved tolvkanten og scania der! eller møter jeg deg i en iveco kassebil, så ikke så rart du ikke ser meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du ikke har ACS styling på kassebilen din, vil jeg nok lite trolig snu meg :D

Jeg kikka på duden som kjørte, det var en yngre herre faktisk. Så bittelitt kraftig ut, men nå vil jeg ikke tråkke på noen tær her.. =)

Jeg tror faktisk det er 3 svarte e46 m3 i tønsberg området.

Her om dagen så jeg også en hvit e92 m3. Fy feite den var kul :D Så den to ganger på samme tdag tilogmed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda litt mer små plukk.. Men alt hjelper :D

*snufs* Det var en tusenlapp ut av vinduet ;/

o2sutjohxk8dymh03kmi.jpg

mahsehxsj74o76ajiupv.jpg

Blinklys før:

ax5t0fhipxthau0hljcm.jpg

Blinklys etter:

cb1cizribsnjxjjlhznf.jpg

Gjorde noen forandringer på rumpa:

Fjerna ///M3 emblemet og AC Schnitzer emblemet, og satt heller på et klistermerke.

zlt6h7i5599z5q3boaw4.jpg

soutmuqqrtbsm08sexn1.jpg

Og til alle dere som sikkert er driiiit lei av å lese om bilen min og alle unødvendige småoppdateringsposter jeg legger ut.. Her er et bilde av en liten gærning dere kan kose dere med:

cg9xcnseplun2u9ilta8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer automatisk ;) Jeg utfører illefall ingen magi!

Lammet var helt konge. Måtte stå å lokke det vekk fra saltsteinen sin med en neve gress i et kvarters tid, men vi hadde en dyp og meningsfull samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...