boost Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 du har jaggu lik motor som meg:) vakkert syn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg prøvde lykken på ebay, og jeg må si jeg ble veldig lykkelig. Den 14. mai bestilte jeg karbonfiber speilhus til bilen, og i dag(den 20.) kom de på døren med en søt liten afrikaner fra posten. Men det beste er at jeg betalte kun 109 kroner fordi speilhusa kosta "50$". Ebay selgeren var forøvrig Led4you, og jeg kan anbefalle duden på det sterkeste. Han har en del stæsj, særlig karbon til de fleste biler Jeg gleder meg til å kline de på Men må vel først på dørhåndtak i hus også vil jeg bytte speilene ettersom de er blitt litt slitt av været. Bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Såda, endelig montert de på. Kan fortelle det at det gikk med litt blod, svette, skrik og speil, ettersom jeg har lest litt rundt at speil på de fleste andre bmwer skal taes ut med makt, men etter en god stund fant jeg ut at det var et unntak på m3. Disse er festet med en slags låsemekanisme. Heldigvis sprakk kun det speilet som jeg skulle bytte uansett. Resultatet ble suverent, det gav bilen et mye mer helhetlig utseende. Bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Rå speil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Thank you =) Her er noen bilder av herlighetene på herligheten; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Blei bra det der da! =) Hender jeg ser deg farte rundt i byen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Da må du tute og vinke da vettu =) Sjelden jeg ser hva som forgår andre steder enn rett foran meg, hihi. Jeg så forøvrig en sort BMW M3 E46 i nedre langgt. i dag. Den var LY registrert, noen på forumet sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Da må du tute og vinke da vettu =) Sjelden jeg ser hva som forgår andre steder enn rett foran meg, hihi.Jeg så forøvrig en sort BMW M3 E46 i nedre langgt. i dag. Den var LY registrert, noen på forumet sin? var det en gråhåret eldre herre? kan være han som jobber som taxi sjåfør, hadde en blå e60 med roar i bua reklame på! han har ihvertfall en sånn en!hehe, møtt deg et par ganger på sykkelstien en gang borte ved tolvkanten og scania der! eller møter jeg deg i en iveco kassebil, så ikke så rart du ikke ser meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Sålenge du ikke har ACS styling på kassebilen din, vil jeg nok lite trolig snu meg Jeg kikka på duden som kjørte, det var en yngre herre faktisk. Så bittelitt kraftig ut, men nå vil jeg ikke tråkke på noen tær her.. =) Jeg tror faktisk det er 3 svarte e46 m3 i tønsberg området. Her om dagen så jeg også en hvit e92 m3. Fy feite den var kul Så den to ganger på samme tdag tilogmed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 enda litt mer små plukk.. Men alt hjelper *snufs* Det var en tusenlapp ut av vinduet ;/ Blinklys før: Blinklys etter: Gjorde noen forandringer på rumpa: Fjerna ///M3 emblemet og AC Schnitzer emblemet, og satt heller på et klistermerke. Og til alle dere som sikkert er driiiit lei av å lese om bilen min og alle unødvendige småoppdateringsposter jeg legger ut.. Her er et bilde av en liten gærning dere kan kose dere med: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Blir du å se i lave 1,00 runder på Rudskogen til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 blir nok desverre jobbing i helgen gitt Når er neste bimmers treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 blir nok desverre jobbing i helgen gitt Når er neste bimmers treff? Neste BMWCCN banetreff er 19-21 September på Våler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Litt OT: Hvordan legger du inn disse bimmers logoene på bildene dine. Flott lite lam, men bilen din er finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Det kommer automatisk Jeg utfører illefall ingen magi! Lammet var helt konge. Måtte stå å lokke det vekk fra saltsteinen sin med en neve gress i et kvarters tid, men vi hadde en dyp og meningsfull samtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå