Gå til innhold

Min bimmer, E46 M3 *Solgt*

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer! Har sett denne ja ved ett par anledninger, grom sak med kult kjennetegn 8) .

Du er vel CCN medl, og får SMS av Ole Martin? Artig hvis du blir med på div. treff/arr. i fremtiden. Morro hvis både du og ///Magnus stiller med E46 M3 på Vestfold treff utover sesongen :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med herlig bil! 8)

Du kjøpte den av Tom Erik? Jeg kjøpte også min av han for snart et år siden, og er meget fornøyd. Dyr morro, men verdt det...

Lykke til med oppgraderinger, og håper å se denne bilen på treff fremover. :wink:

Trodde du kjøpte din av Robert Nilsskog jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjøpt av Tom Erik ja ;) Han har vel et helt arsenal av E46 M3er i kjellern sin tenker jeg. Den snusken =) hehe, neida, han er en meget koselig trønder med rett smak når det gjelder bil.

Jeg er desverre ikke CCN medlem, dette er et must forstår jeg? :P

Jeg har en stund tenkt mye på M3 CSL bakluke. Den ser dødsbra ut, men koster også flesk. Har sett at GS har en i sort karbon, som etter hva jeg har hørt er topp kvalitets karbon og man skal visst ikke kunne se forskjell på en av de mot en orginal. Denne koster ikke så mye.. Det blir jo plenty av karbon på bilen ettersom pengene triller inn =) Sikler også litt på sølvkarbon interiørlistene til ACS samt rattdeksel i samme materiale, dette har vel en samlet verdi på tett oppunder 30'000,- :D Noen innvendinger om valg av bagasjeluke, folkens? Et alternativ er jo også den lille m3spoileren i karbon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjøpt av Tom Erik ja ;) Han har vel et helt arsenal av E46 M3er i kjellern sin tenker jeg. Den snusken =) hehe, neida, han er en meget koselig trønder med rett smak når det gjelder bil.

Jeg er desverre ikke CCN medlem, dette er et must forstår jeg? :P

Jeg har en stund tenkt mye på M3 CSL bakluke. Den ser dødsbra ut, men koster også flesk. Har sett at GS har en i sort karbon, som etter hva jeg har hørt er topp kvalitets karbon og man skal visst ikke kunne se forskjell på en av de mot en orginal. Denne koster ikke så mye.. Det blir jo plenty av karbon på bilen ettersom pengene triller inn =) Sikler også litt på sølvkarbon interiørlistene til ACS samt rattdeksel i samme materiale, dette har vel en samlet verdi på tett oppunder 30'000,- :D Noen innvendinger om valg av bagasjeluke, folkens? Et alternativ er jo også den lille m3spoileren i karbon.

hvis du først er på utkikk etter carbon, så ville jeg tittet litt på vorsteiner om jeg var deg! kan hende du har gjort det alt men! =)

http://www.vorsteiner.com/ også er du blakk etterpå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

THE WOLF:

Takk skal du ha ;) Er superfornøyd med hele pakka selv. Kommer nok ikke til å selge frivillig, da rømmer jeg heller landet! :P

Steffan C:

Okay, da skal jeg se å få meldt meg inn!

2mMy:

Har kikka litt på det ene panseret med karbon vents, det er knalltøft =) Veit du hvor de ligger i pris i Norge? På både panser og csl bakluke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på orginal csl-bakluke, kjøpte den siden jeg kom over den til en bra pris :D Jeg ga 7k (ny i eske), hvis jeg ikke har tatt feil så er det veldig bra pris.

Personlig vil jeg jo heller skille meg ut enn å anbefale alle å kjøpe en sånn. Er visst veldig vanskelig å få tak i orginale, veldig dyrt også. Det har vært en del kopier med dårlig passform før. Hørt alt fra at man må slipe den for å få den til å passe til...ja, man må borre ut hull osv. En del av kopiene er heller ikke like, men mener det finnes kopier som er helt like nå som har bra/bedre passform.

Har også lyst på den leppa som du har, diffuser bak og panser med vents. Ser ut som vi har ganske lik smak, bortsett fra de forferdelige pottene dine bak da :P Men først får jeg kanskje starte med å få bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...