Syse Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg sitter på orginal csl-bakluke, kjøpte den siden jeg kom over den til en bra pris Personlig vil jeg jo heller skille meg ut enn å anbefale alle å kjøpe en sånn. Er visst veldig vanskelig å få tak i orginale, veldig dyrt også. Det har vært en del kopier med dårlig passform før. Hørt alt fra at man må slipe den for å få den til å passe til...ja, man må borre ut hull osv. En del av kopiene er heller ikke like, men mener det finnes kopier som er helt like nå. Om du plutselig, helt uten forvarsel, skulle finne ut at du vil kvitte deg med denne bakluka, må du for all del si ifra til meg ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Her er en side som selger Vorsteiner! med priser! http://www.ca-automotive.co.uk/products ... 0OA==.html ser ut som panseret ligger på en 1200 pund! sjekka carbon panser til e39 M5 engang, mener prisen kom på ca 17k! koster å værra kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Faen asså, der fant jeg masse fett jeg vil ha:D Kan vel da legge til lista mi; lister utvendig underdelen av frontlykter håndtaket på bakluka m3 spoiler også håper jeg på at ACS kommer med en karbon utgave av bakrute senkern sin, vil neppe bytte ut en ACS del med en kopi del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Super kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Takk, mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Du svarte før jeg rakk å redigere det forrige innlegget, men anyways.. 20% avslag utenfor EU sto det på den siden, men tror det var stive priser der. Sikkert billigere fra usa. Er ikke lista til bakluka di fra facelift? Ville fått facelift-lyktene bak først av alt.. Hva jobber du med siden du har for mye penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 LED baklykter kommer ganske langt fram i rekken ja. De koster 5'500 da Men de må på! Hehe, jeg jobber 6 ganger i uka og går på skolen 1 dag, så jeg har hektiske uker, og jeg har nok ikke for mye penger nei, jeg bare prioriterer bilen først når det kommer til spenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Den er kjøpt av Tom Erik ja Han har vel et helt arsenal av E46 M3er i kjellern sin tenker jeg. Den snusken =) hehe, neida, han er en meget koselig trønder med rett smak når det gjelder bil. Tom Erik er ekte Nord-Møring, men bor og jobber i Trondheim. En trivelig kar som det ikke er farlig å kjøpe bil av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Den er kjøpt av Tom Erik ja Han har vel et helt arsenal av E46 M3er i kjellern sin tenker jeg. Den snusken =) hehe, neida, han er en meget koselig trønder med rett smak når det gjelder bil. Tom Erik er ekte Nord-Møring, men bor og jobber i Trondheim. En trivelig kar som det ikke er farlig å kjøpe bil av har han noen biler til salgs nå ? e46 m3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 LED baklykter kommer ganske langt fram i rekken ja. De koster 5'500 da Men de må på! Kjøp hos Schmiedmann i Skien og spar noen høvdinger Kr 3700,- for komplett sett til coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Tja, jeg har dårlig erfaring med uorginale lykter gitt. så bruker heller litt mer på orginale varen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Denne bilen husker jeg så for første gang i Haugesund på ett biltreff der jeg stod vakt.. Fikk beskjed om å bevege meg litt mer over sambandet, ikke bare stå og sikkle på denne M3`en Über rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Jeg sier bare en ting, og det er hold deg unna de lyktene fra Schmiedmann. Det er Depo lykter, og er du riktig heldig, passer de sånn noenlunde. Som regel passer de ikke i det hele tatt, og du må til med avstandsskiver og diverse. Når du endelig har fått dem til å se sånn noenlunde ok ut (ja, selve led lysene ser ikke originale ut uansett hva du gjør), så finner du ut at pakningene ikke passer ordentlig, slik at det lekker vann rett inn i bagasjerommet. Hadde dem på en 323ci, aldri mer. Kjøp originale med en gang, og spar deg for mye frustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Det er akkurat det jeg også har lært Måtte bruke noen tusen i feilsøking og reperasjoner på et elektroverksted etter at uorginale lykter lagde krøll i systemet på min gamle 323. Så det var iallefall siste gang jeg dytter noe uorginalt elektrisk på bilen Det lakk ikke inn da, kanskje jeg var heldig? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Begynner å bli en del av oss her inne nå.. Fantastiske biler me fantastiske kjøreegenskaper. Finnes bare et ord: Gjennomført.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå