Syse Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Poleringskveld med gutta! Meget fornøyd med resultatet fra meguiars Se så pen! Dr_S: Jeg har ikke snøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 ikke jobb i kveld altså? Men blei bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Meguairs er konge å bruke Enormt bra produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Jeg blir nok nødt til å løpe ut og kose litt med lakken før jeg fyker på jobb Jeg digger villt at jeg greide å polere vekk de små svarte asfalt flekkene og den ruglete flaten for hånd med dette produktet. Når man kan se umiddelbare resultater er det så gøy og holde på med bilvedlikehold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Nye deler! I dag fikk jeg luftinntak for forskjermene i karbon, karbonemblemer, ACS grill emblem(skulle egentlig ha koffertlokk emblem, men, men) ///M emblem i svart/hvitt. Ulempen var at jeg fikk feil emblem til koffertlokket, samt at ///M emblemet ikke matchet i størrelse med 3-emblemet. Dette gjøres noe med asap Her kommer iallefall litt bilder! (Ikke akkurat speilrefleks i mobilen min) Luftinntak med krom nyre: Luftinntak uten nyre: Luftinntak med karbon nyre: Disse nyrene står faktisk i orginal kassett fra BMW, så passformen er helt 100%. Blått/hvitt emblem: Karbon emblem: ACS merke (Skulle egentlig ikke ha dette, men jeg syns det tok seg godt ut): ///M emblemet til rumpa(blir montert så snart jeg får matchende 3tall og karbon BMW emblem): Nå avventer jeg nyrer i front, ventilasjon panser i karbon og "xenon" interiør, bagasje og skilt lys. Og jeg skal få bestilt opp karbon speilhus og dørhåndtak asap ACS rear diffuser henter jeg enten til helgen eller neste helg. Hurra, dette er moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Flott med carbon stasj, men ACS merke i nyra falt ikke helt i smak . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Det var jo som sagt ikke bestilt, så jeg får se hva det blir ut av det Syns faktisk det så greit ut på avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Konge bil du har!!! Skulle ønske en hadde råd til en slik en!!! Har kikker mye på den, når den var til salgs!! DRØMME BIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Hvor handler du disse tingene dine? Skal gjøre noe med min i samme stil. Har funnet endel ting på www.bimmian.com allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 http://www.ca-automotive.co.uk/home.php De har endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Oj ja, der hadde de endel. Kom gjerne med flere sider av denne typen. Går helt i surr av alle disse sidene jeg... Thanx Doc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg liker å være 100% sikker på at jeg får god kvalitet og 100% passform. Derfor bestiller jeg fra GS per telefon og prater med en som har peiling Dessuten får jeg hyggelige priser. Jeg bruker også Klausen Tuning her på forumet. Han er meget hyggelig, og jeg gleder meg til å se hva han graver opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Konge bil du har!!! Skulle ønske en hadde råd til en slik en!!! Har kikker mye på den, når den var til salgs!! DRØMME BIL!!! Tusen takk du. Er min drømmebil også Selv om det kanskje er en økonomisk tabbe, så har jeg oppfylt en drøm jeg neppe vil angre på! din bil er heller ikke gæren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Nå har jeg nettopp hentet dyret på 4-beinskontroll. camber ble ikke justert ettersom denne skal være ganske drøy orginalt på m3, visstnok. Men spissing ble justert både foran og bak. De mente at jeg ville merke forskjell på dette i høyere hastigheter, så vi får se Jeg ville definitivt merke forskjell når det kom til dekkslitasje. uansett, gode ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 http://www.ca-automotive.co.uk/home.phpDe har endel Huff....dette hadde jeg ikke godt av å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå