Gå til innhold

Min bimmer, E46 M3 *Solgt*

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir nok nødt til å løpe ut og kose litt med lakken før jeg fyker på jobb :P Jeg digger villt at jeg greide å polere vekk de små svarte asfalt flekkene og den ruglete flaten for hånd med dette produktet. Når man kan se umiddelbare resultater er det så gøy og holde på med bilvedlikehold :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye deler!

I dag fikk jeg luftinntak for forskjermene i karbon, karbonemblemer, ACS grill emblem(skulle egentlig ha koffertlokk emblem, men, men) ///M emblem i svart/hvitt. Ulempen var at jeg fikk feil emblem til koffertlokket, samt at ///M emblemet ikke matchet i størrelse med 3-emblemet. Dette gjøres noe med asap :D Her kommer iallefall litt bilder! (Ikke akkurat speilrefleks i mobilen min)

Luftinntak med krom nyre:

ituv33ogfznmlyk3mxb7.jpg

Luftinntak uten nyre:

4inyhqnnns1olyi94r3z.jpg

Luftinntak med karbon nyre:

yjyvhrux6xrzaortyarr.jpg

Disse nyrene står faktisk i orginal kassett fra BMW, så passformen er helt 100%.

Blått/hvitt emblem:

dy4w3jj6ybrb0hl5uvs3.jpg

Karbon emblem:

9j5qhn70s28o64vkw1cj.jpg

ACS merke (Skulle egentlig ikke ha dette, men jeg syns det tok seg godt ut):

0pi7iwdnrws879za0mdb.jpg

///M emblemet til rumpa(blir montert så snart jeg får matchende 3tall og karbon BMW emblem):

0y57y5nqdm3j2ipmtjoo.jpg

Nå avventer jeg nyrer i front, ventilasjon panser i karbon og "xenon" interiør, bagasje og skilt lys.

Og jeg skal få bestilt opp karbon speilhus og dørhåndtak asap :D ACS rear diffuser henter jeg enten til helgen eller neste helg.

Hurra, dette er moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være 100% sikker på at jeg får god kvalitet og 100% passform. Derfor bestiller jeg fra GS per telefon og prater med en som har peiling ;) Dessuten får jeg hyggelige priser.

Jeg bruker også Klausen Tuning her på forumet. Han er meget hyggelig, og jeg gleder meg til å se hva han graver opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge bil du har!!! Skulle ønske en hadde råd til en slik en!!! Har kikker mye på den, når den var til salgs!! DRØMME BIL!!!

Tusen takk du. Er min drømmebil også :D Selv om det kanskje er en økonomisk tabbe, så har jeg oppfylt en drøm jeg neppe vil angre på!

din bil er heller ikke gæren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp hentet dyret på 4-beinskontroll. camber ble ikke justert ettersom denne skal være ganske drøy orginalt på m3, visstnok. Men spissing ble justert både foran og bak. De mente at jeg ville merke forskjell på dette i høyere hastigheter, så vi får se :D Jeg ville definitivt merke forskjell når det kom til dekkslitasje. uansett, gode ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...