Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det ikke snart på tide med litt lakk? Må jo ha vært sånn et halvt år snart.. ;) Ser bedre ut original enn med grunningsgrå styling.

Jo sant nok.

Han har dessverre hatt del andre uforruttsete ting han har måtte fikse først. Tannstag og ny motor etter sannsynligvis en sprekk i blokka. Har blitt påkostet noen lapper nå. Ut ifra hva han har fått gjort syntes jeg han har fått gjort mye jeg. Som sagt er dette rullende prosjekt.

Skrevet
Må få til et større treff igjen snart :)

Ja vært gøy det egentlig Mexos. Vært godt igang med drm treffene. Trenger noen andre som kan dra dette videre egentlig. Blitt en fin fast gjeng på disse treffene. Muska, mikke1981 og Bare_egil bl.a har vært de andre som har gjort disse treffene mulig men selvfølgelig de andre faste har også bidratt med sitt.

Har nå blitt styremedlem av bmwccn øst så lyst til bruke litt ressurser på dette, da jeg tror drm treffene nå etter hvert trenger litt mere styring når vi er så mange. Kansje ikke nødvendigvis men tror det kan være lurt at noen står litt på for å undersøke og eventuelt innhente tillattelse for bruk og avholde treff på f,eks fjordparken. Er vel ikke mere komplisert enn sende/ringe opp til kommunen og politiet å spørre om de har noen innvendinger mot og sparke dekk noen timer. Jeg stiller som deltaker så sant jeg har mulighet på disse treffene. Skal prøve gjennom avd øst bmwccn bidra med å prøve få istand noe dekksparking i nærheten av Oslo distriktet også.

Så fint om noen kan forsette drm tråden egentlig. Ingen med litt intresse da? treff drm

Har fått snekkret sammen dvd fra de treffene som var i drm 2007 samt egen dvd fra ringbane treffet 2007.

Skrevet
Jo sant nok.

Han har dessverre hatt del andre uforruttsete ting han har måtte fikse først. Tannstag og ny motor etter sannsynligvis en sprekk i blokka. Har blitt påkostet noen lapper nå. Ut ifra hva han har fått gjort syntes jeg han har fått gjort mye jeg. Som sagt er dette rullende prosjekt.

Skjønner det, men har man dårlig råd er det vel bare å ha stylingdelene liggende til man har råd til å lakkere, og bruke originalvare inntil videre. Forstår ikke greia med å montere ulakkert styling.. ser mange som kjører rundt med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...