Stianbim Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1790978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 dette er jo ikkje noe festelig Salgspant i motorvogner: BN40985 NOK 28.397,00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Spiller det noen rolle? Er jo bare å sørge for at det blir slettet når du kjøper den det! Men, man bør uansett alltid opplyse om heftelser syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 det er no bare bil lån på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Pen bil da, men ja, det burde vært opplyst om pant i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Pen bil da, men ja, det burde vært opplyst om pant i annonsen. vist du kjøp bilen så får du ikke med låne hans. han har no bare satt bilen i sikkerhet når han kjøp bilen. det står no det i panten i br.sund registre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Vet jo det, men du må jo være enig i at det ser bedre ut at det er oppgitt i annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 riiiight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 så fin ut den. synn det ikke er 2 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benny Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 gamle bilen min jo .. lakka panseret på an nå elle? ser ikje sånt ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianbim Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 Det er lån på den ja,som selvfølgelig blir slettet ved kjøp.Og opplyse om det i annonsen er ikke noe jeg har tenkt på en gang.70-80% av bilene som er til salgs i Norge pr i dag,har folk lån på.Og jeg kan ikke huske og noen gang ha sett gjeldsbeløp i salgsannonser. Halve bilen er omlakkert for ei stund tilbake.hjulbuer valset litt.alle hjulbuer/framskjermer,panser,frontplate(NY),kanaler og noe på dører er lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 E det mulig å belåne en bil bortimot uten verdi? Bankene vil som regel ikke ta pant i biler eldre enn 12-15 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianbim Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Det ser jo sånt ut i mitt tilfelle.Dessuten bruker jeg ikke banken,men Elcon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Elcon er fleksible med tanke på alder på biler. Jeg ser heller ikke noe problem med at det er salgspant i bilen? Veeeldig vanlig så snart en bil har verdi på mer enn 30-40 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 haha , skikkelige reaksjoner ute å går.. så ut som en fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg