-Lasse- Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Selger et sett pent brukte interiørlister i titanshadow (mørkegrå) for e46 coupe. En fin oppgradering for de som feks vil bytte ut trelistene.. Gi meg et bud!
-Lasse- Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Bump! Rart det ikke er flere som er interessert i dette... Hva med 600 kr?? Det er gi bort pris!
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 følger ikke med de listene til dørene osv? Det samme lurer jeg ¨på... å bedre bilder hadde vært flott =) Vanskelig å se fargen ordentlig
-Lasse- Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 sorry karer.. har helt glemt å sjekke denne tråden! nei, det følger ikke med dørlister. isåfall hadde det vært en litt annen pris kommer bedre bilder i morgen.
Søreng Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Sykt synd at du ikke har armlenene, da hadde jeg kjøpt det! Hvordan har det seg at du ikke har de?
-Lasse- Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Armlenene ble dessverre solgt med dørsidene... Men det er jo en god start å bytte listene - så være på utkikk etter resten Det er jo også muligheter for å lakke dem selv. Ligger diy blant annet på e46fanatics.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå