Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en '00 mod. e46 med sportsseter, delskinn. Også har det seg sånn at setene begynner å bli litt møkete. Noen som har tips til rengjøringsmetoder/-midler?

Skrevet

Til skinnet har leather master noe som kalles strong effect cleaner, den er meget bra. Ellers så har også autoglym noe på sprayflaske, den er nesten like bra. Støvsuger med børste funker bra på stoffet.

Skrevet

Fattern har noe AutoGlym Leather Care til bilen hans. Vet enda ikke om det funker bra da, men har sett det står ei flaske på hyllen i garasjen. Dette er krem da, men har sett i butikken at de har spray også.

00003051.jpg

Skrevet

Kan bekrefte at AG sin Leather Care er gode saker.. Men jeg rensa først skinnet med Leather Cleaner for å få vekk eventull dritt og støv..

Det funka veldig bra og ble veldig mykt å bra etterpå.. Tetter til en hvis grad små sprekker i skinnet..

Skrevet

Når det gjelder rens av stoffseter så tilbyr de fleste renserier utleie av tepperensere koster ca 300-400kr for et døgn.

Den spruter på en blanding av vann og såpe for så og suge den inn igjen via en støvsugeraktig ting.

Har ikke testet dette selv enda, men har planer om og gjøre det..

Usikker på hvordan resultatet blir, men regner med det blir bra..

Tepperensere klarer og dra ut mye møkk

Skrevet
Du får meget gode produkter på BMW til dette. Har du prøvd stoffrensen til TurtleWax da?

Ok. Da skal jeg be fatter'n høre på jobben i morra.

Ja, men er det forskjellige typer? Eller er det jeg som har brukt feil fremgangsmåte? Syns ikke den fungerte så bra :?

Skrevet
Når det gjelder rens av stoffseter så tilbyr de fleste renserier utleie av tepperensere koster ca 300-400kr for et døgn.

Den spruter på en blanding av vann og såpe for så og suge den inn igjen via en støvsugeraktig ting.

Har ikke testet dette selv enda, men har planer om og gjøre det..

Usikker på hvordan resultatet blir, men regner med det blir bra..

Tepperensere klarer og dra ut mye møkk

Hørtes spennende ut!

Ser om jeg får tak i no onkli rens på flaske, hvis ikke så er tepperenser neste alternativ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...