Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Grisefint med svart taktrekk!! Hvor fant du det??
ble sinnsykt fint ja:P fornøyd med det.. følgte med når jeg kjøpte interiøret av spinx her på forumet.. hehe..
Skrevet
Ganske strøken skinn.

det er ganske fint ja men tror jeg trenger å svarte det opp litt på stolene forran da de er litt slitt på de vanlige plassene.. men ellers er det helt og pent :) veldig fornøyd ivertfall :)

Skrevet

Flott bil, rart jeg ikke har lagt merke til den før. Samme farge som min ihvertfall :D

Utrolig flott farge, beste fargen som ble levert på e36 spør du mej ;)

Når det gjelder den fargen der så er det jævlaa vanskeli å få tak i akkurat samme farge. Da jeg skulle lakkere fangera på min fikk vi velge mellom 3 forskjellige nyanser og ingen var helt 100 spør du meg men usynlig egentlig.

Det ble levert lakk fra forskjellige leverendøra så de fikk gå på 5% +- liksom. Så fra den ene til den andre kan egentli være 10% mørkere eller lysere liksom.

Deilig skinn interiør du har fått deg, håper på å finne grå skinn til min men er vanskelig :)

Skrevet
Flott bil, rart jeg ikke har lagt merke til den før. Samme farge som min ihvertfall :D

Utrolig flott farge, beste fargen som ble levert på e36 spør du mej ;)

Når det gjelder den fargen der så er det jævlaa vanskeli å få tak i akkurat samme farge. Da jeg skulle lakkere fangera på min fikk vi velge mellom 3 forskjellige nyanser og ingen var helt 100 spør du meg men usynlig egentlig.

Det ble levert lakk fra forskjellige leverendøra så de fikk gå på 5% +- liksom. Så fra den ene til den andre kan egentli være 10% mørkere eller lysere liksom.

Deilig skinn interiør du har fått deg, håper på å finne grå skinn til min men er vanskelig :)

veldig fin farge ja :) har hatt noen deler til lakkering på den og man kan se at det er farge forskjell.. ikke mye men det synes i spessielt lys.. sånn overskya, overkant til fint vær ca(vanskelig å formulere.. hehe)

når/vis jeg skal hel-lakkere så vil jeg at fargen skal være litt mørkere tror jeg siden det er såpass vanskelig å blande riktig farge..

ja er fornøyd med interiøret ja :) du for håpe du finner noe vettu :)

Skrevet
Ble bra! Men de belteputene kan du kaste :)

hehe.. har ikke gidda å tatt de ut ennå.. er kun tiltak.. hehe

Skrevet
kan også kjøpe tekstillakk og lakke det selv ;-) blir vel så bra... det er på min "å gjøre" liste ;-)

vurderer å gjøre det med tak-luka.. men gidder ikke stresse med det.. syntes det ikke var så veldig galt med tak-luka sånn den er nå faktisk..

Skrevet
kan også kjøpe tekstillakk og lakke det selv ;-) blir vel så bra... det er på min "å gjøre" liste ;-)

vurderer å gjøre det med tak-luka.. men gidder ikke stresse med det.. syntes det ikke var så veldig galt med tak-luka sånn den er nå faktisk..

det må du gjøre... blir veldig halvveis hvis ikke syntes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...