Kristian H. Foss Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Grisefint med svart taktrekk!! Hvor fant du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Ganske strøken skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Grisefint med svart taktrekk!! Hvor fant du det?? ble sinnsykt fint ja:P fornøyd med det.. følgte med når jeg kjøpte interiøret av spinx her på forumet.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ganske strøken skinn. det er ganske fint ja men tror jeg trenger å svarte det opp litt på stolene forran da de er litt slitt på de vanlige plassene.. men ellers er det helt og pent veldig fornøyd ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 dette blir bra mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Grisefint med svart taktrekk!! Hvor fant du det?? ble sinnsykt fint ja:P fornøyd med det.. følgte med når jeg kjøpte interiøret av spinx her på forumet.. hehe.. Oki, må skaffe sånt selv jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 kan også kjøpe tekstillakk og lakke det selv blir vel så bra... det er på min "å gjøre" liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Blir ikke det veldig stivt og stygt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Flott bil, rart jeg ikke har lagt merke til den før. Samme farge som min ihvertfall Utrolig flott farge, beste fargen som ble levert på e36 spør du mej Når det gjelder den fargen der så er det jævlaa vanskeli å få tak i akkurat samme farge. Da jeg skulle lakkere fangera på min fikk vi velge mellom 3 forskjellige nyanser og ingen var helt 100 spør du meg men usynlig egentlig. Det ble levert lakk fra forskjellige leverendøra så de fikk gå på 5% +- liksom. Så fra den ene til den andre kan egentli være 10% mørkere eller lysere liksom. Deilig skinn interiør du har fått deg, håper på å finne grå skinn til min men er vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Ble bra! Men de belteputene kan du kaste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Flott bil, rart jeg ikke har lagt merke til den før. Samme farge som min ihvertfall Utrolig flott farge, beste fargen som ble levert på e36 spør du mej Når det gjelder den fargen der så er det jævlaa vanskeli å få tak i akkurat samme farge. Da jeg skulle lakkere fangera på min fikk vi velge mellom 3 forskjellige nyanser og ingen var helt 100 spør du meg men usynlig egentlig. Det ble levert lakk fra forskjellige leverendøra så de fikk gå på 5% +- liksom. Så fra den ene til den andre kan egentli være 10% mørkere eller lysere liksom. Deilig skinn interiør du har fått deg, håper på å finne grå skinn til min men er vanskelig veldig fin farge ja har hatt noen deler til lakkering på den og man kan se at det er farge forskjell.. ikke mye men det synes i spessielt lys.. sånn overskya, overkant til fint vær ca(vanskelig å formulere.. hehe) når/vis jeg skal hel-lakkere så vil jeg at fargen skal være litt mørkere tror jeg siden det er såpass vanskelig å blande riktig farge.. ja er fornøyd med interiøret ja du for håpe du finner noe vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Ble bra! Men de belteputene kan du kaste hehe.. har ikke gidda å tatt de ut ennå.. er kun tiltak.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 kan også kjøpe tekstillakk og lakke det selv blir vel så bra... det er på min "å gjøre" liste vurderer å gjøre det med tak-luka.. men gidder ikke stresse med det.. syntes det ikke var så veldig galt med tak-luka sånn den er nå faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 kan også kjøpe tekstillakk og lakke det selv blir vel så bra... det er på min "å gjøre" liste vurderer å gjøre det med tak-luka.. men gidder ikke stresse med det.. syntes det ikke var så veldig galt med tak-luka sånn den er nå faktisk.. det må du gjøre... blir veldig halvveis hvis ikke syntes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 skal gjøre det men ikke riktig ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå