///Mysild Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 grattis med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 jo takk du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Har fått bestilt meg skinn rep. kitt fra dynamix dyes:) bestilte det for ca 4 dager sia så er vel ikke lenge til det kommer håper jeg.. skal bli gøy å prøve det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Blir bare bedre og bedre denne bilen din . Blir flott med skin interiør. Keep ut the good worke !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 takk takk du.. gjør så godt jeg kan.. blir nok ikke gjort noe mer på en stund nå siden jeg blir permitert fra jobben på ubestemt tid nå fremover så.. men skal få handla med dører og bagasjeluke strax så håper jeg det blir å lakke hele bilen til høsten/vinteren.. hjalp godt med interiøret ja er ikke så gal den bilen din den heller Nøste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 da har jeg fått prøvd ut dynamix dyes produkter kan virke lovende dette.. tok det værste setet først så for vi se.. kommert med før og etter bilder etterhvert som jeg blir ferdig med setet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Da har jeg fått lagt på noen lag med dynamix produkter:) foreløpig ser det lovende ut.. men må nok ha et eller to lag til med conditioner så tror jeg det blir bra noen bilder:) Før: Har begynt litt på pussinga her Etter: Her er det bare farga Etter et lag med conditioner Etter 3 lag med conditioner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Nais Tror nesten jeg må prøve de greiene selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Nais Tror nesten jeg må prøve de greiene selv... det anbefales på det sterkeste er veldig lett nåe man først kommer inn i det.. siden dette er det første setet jeg gjør det med så er jeg veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Må nok handle meg noe av dette ja... Er sort skinn i bilen jeg skal å se på nå snart. Ser relativt fint ut, men har sikkert ikke vondt av litt pleie Mye måtte du gi for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 tror jeg ga ca 1200 for det + frakt/toll på 345 kr.. koster 108 BP bare gå inn på www.dynamixdyes.com så finner du det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 bestilte nytt luft-filter fra den siden jeg la ut i den tråden om luft-filter for ca 1 1/2 uke siden og idag kom det gitt.. Helt fra New York.. var veldig simpelt å sette i men måtte modifisere litt da.. men bra ble det.. ble litt forstøkt over hvor stort det var og tenkte at detta passer ikke men joda.. passa perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 å kan det være du og mats har fått tak i samme tårnstag som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 bestilte bare det når jeg kjøpte det jeg.. og så var det ikke så veldig dyrt heller.. har da hatt det en liten stund da.. så det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå