///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 har hatt mitt i 2.5 år jeg da ^^ hehe... var det første jeg kjøpte til den bilen... hehe men ble bra med filter btw tar forresten staget oppi panseret? det gjorde det hos meg, så jeg måtte slipe det ned litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 førnøyd med filteret ja.. tar ikke oppi panseret nei.. eller tror ikke det.. hører ikke no for jeg har jo den demper filten der jeg noe du ikke har..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 hehe... ja, tenkte bare på om du merket noe... hehe... i know, den er på bestilling i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 er ikke noe merker i filten heller så tar nok ikke oppi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Fornøyd med lyden? Mista en hau med lyd når jeg tok AV mitt konfilter. Men var som å sitte INNI lydpotta hos meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Fornøyd med lyden? Mista en hau med lyd når jeg tok AV mitt konfilter. Men var som å sitte INNI lydpotta hos meg da syntes ud har fin lyd i din jeg... men ja, mangler en moderat filterlyd fikk du bildene btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Fornøyd med lyden? Mista en hau med lyd når jeg tok AV mitt konfilter. Men var som å sitte INNI lydpotta hos meg da Ble så og si samme lyden men begynner litt mørkere da.. og på lavere turtall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 men du mysild.. åssen plugger har du satt i din? tenkte jeg skulle få bytta mine.. gudene vet når de ble bytta sist.. jeg har ivertfall ikke bytta de så lenge jeg har hatt bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Filteret mitt var no skittent jall uten avskjerming som drepte LMMen så var bare å røske vekk. Kommer vel et nytt KN-kit etterhvert men er bare 1000 andre ting før i køen Fikk bildene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Bosch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 bosch ja... har det på min... bare spørr på bema, de gir deg nok det du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 ok..er ikke noe problem med de jeg har men føler det er på tide..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Hvorfor ikke NGK? Bare gode erfaringer med de Bytta mine etter 1 uke bare for å ha gjort det. Så nesten nye ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 er nok påtide ja... sjekk etter olje i hullene da btw, lett å bytte pakninga hvis du har litt olje nedi der... tar det ca 1 time og litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 måtte opp med pluggene etter jeg hadde tatt en motorvask for en liten tid siden for den sveiv bare på 5 og da lå de litt oljesøl nedi der ja.. kansje jeg skal gjøre det i samme slengen da.. da kan jo du være med å bli litt grisete på fingrene kansje..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå