Reintz Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hvordan gikk det med bestillingen fra beckmeister? Vurdere å bestille derfra selv. Har også planer om CSL felger. Er veldig pene felger til E36 Pen bil du har forresten! Tør jeg spørre om hvor mye du måtte ut med for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Gikk veldig greit. Tok litt tid men siden det er fra bodø så tar det litt tid. Men var ikke snakk om mer enn 2 uker ca. Tålig grei kommunikasjon via mail og.. Ble veldig fornøyd ivertfall kom på 8110,-. Til sørlandet ble 740 i frakt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Skal bestille samme Pene felger og pen bil !! Må du gjøre noe modifikasjoner i hjulbuene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 nei trenger ikke å gjøre noe med hjulbuene.. jeg har valsa da men tror ikke det skal være nødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 En liten teaser av bilen til cise som er NESTEN ferdig mangler bare mer senk som sikkert kommer når skattepengene kommer. om jeg kjenner han rett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Igjen, nydelig bil Cise!! Felgene satt som et skudd! Gleder meg til å få på mine, men låseboltene har blitt runde i hodet, så må finne på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Lest igjennom nesten hele tråden din nå. Grom bil du har Så du byttet hjulbuen bak, hvor bestilte du denne? Må bytte denne på cab´n min også men jeg har bare funnet hele bakskjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Takker for dette:) du mener vel bakpanelet under bagasjelokket leba? den mener jeg på at jeg kjøpte på koed.. passa veldig bra syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Gratulerer med "ferdig" bil! Blitt sinnsykt riktig og gjennomført denne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Har litt problemer med drivakslingene her.. så det i felgen på venstre side at det ligger masse fett og sånt rundt der så plukket av drivakslingen der og fant ut at det "lokket" som sitter på en måte over knuta, var hull i rundt om er det no håp for akslingen eller må jeg bytte hele greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 skal se om jeg kan få tatt bilde av det imorra da jeg har plukket knuta fra hverandre. må da gå ann å få tak i en ødelagt drivaksel å ta av lokket vel? er litt stress å få tak i "ny" får bytta ifjor på andre sia å da måtte jeg importere en i fra Belgia for det fantes ikke på noen høggerier utrolig nok. ingen fra verken 316,318 eller 318is passa. noen som vet grunnen til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 ingen som vet noe? viewtopic.php?f=1&t=189437 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Da vurderes bilen solgt gitt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Pent ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 ja er fin nå men kjipt når den står på bukker med ræva i været hehe gåen drivaksel er no dritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå