Gå til innhold

Cise`s 320i E36

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

vart pent med M front :wink: sett på Gt splitere du, tror det blir tøft :wink:

tror også det kan bli fint med det.. men må nok få den litt lavere også da..

for se hva det blir til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M-front :D :D :D Bra valg hehe

GT-splitterne bygger ned ca 5cm, altså noe lignende som Rieger sin GT-leppe. Forskjellen er at du vil få mer klaring på midten, noe som øker fremkomligheten en hel del.

Hvor mye lavere skal du ha den? Problemet er at man aldri blir helt fornøyd med høyden hehe Når man i tillegg kan være litt uheldig med senkesettet blir det ikke akkurat noe bedre.

Uansett, blir bra dette!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-front :D :D :D Bra valg hehe

GT-splitterne bygger ned ca 5cm, altså noe lignende som Rieger sin GT-leppe. Forskjellen er at du vil få mer klaring på midten, noe som øker fremkomligheten en hel del.

Hvor mye lavere skal du ha den? Problemet er at man aldri blir helt fornøyd med høyden hehe Når man i tillegg kan være litt uheldig med senkesettet blir det ikke akkurat noe bedre.

Uansett, blir bra dette!!! :D

takker:P blir nok GT-splittere da tenker jeg..

tenkte ikke ha den så veldig mye lavere men et par tre cm tenker jeg.. for vil jo kunne komme meg frem overalt sånn ca.. har noen venner som bor innover en grus vei så vil ikke måtte stoppe opp for hver "hompel" som kommer..hehe.. for se hvordan det blir utover sommeren.. for blir vel sikkert da jeg skal få tak i et tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss :-) blitt flott nå :-) du kommer neste helg?

montert xenon? søk på meg og DIY, så har du noe å gå etter :-P

hehe....

kommer neste helg ja..:-)

hehe.. måtte innom sia di å se hvor du hadde plassert balastene..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut :-)

ja, digg med xenon :-P men litt "kjipt tid" å få det på ;-) er jo ikek så mørk nå for tia, men til høsten... ;-) gled deg :-D

hehe.. ja blir spennende da.. måtte sitte oppe til kl var nærmere 01.00 for å ta de mørke bildene.. MÅTTE bare få testa i mørket :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er e60 m5 felger...

Nei, det er det iallefall ikke :wink:

Er vel en slags M-sport felg til e46..

style 135 om jeg ikke tar helt feil... :)

Stemmer at det ikke er en M5 felg. Stemmer også at det er en M-Sport felg til E46.

Ble levert standard i 225/40R18 sammen med M-pakke på E46. De heter Dobbeleike M135.

M5 felgen bygger mer inn enn disse pga av annet innpress på 5-serien, men det stemmer at de ser nokså like ut. M5 felgen heter forresten "Style 166" for de som vil lete den opp :)

Pen bil forresten 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...