Cise Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 vart pent med M front sett på Gt splitere du, tror det blir tøft tror også det kan bli fint med det.. men må nok få den litt lavere også da.. for se hva det blir til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 M-front :D Bra valg hehe GT-splitterne bygger ned ca 5cm, altså noe lignende som Rieger sin GT-leppe. Forskjellen er at du vil få mer klaring på midten, noe som øker fremkomligheten en hel del. Hvor mye lavere skal du ha den? Problemet er at man aldri blir helt fornøyd med høyden hehe Når man i tillegg kan være litt uheldig med senkesettet blir det ikke akkurat noe bedre. Uansett, blir bra dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 M-front :D Bra valg heheGT-splitterne bygger ned ca 5cm, altså noe lignende som Rieger sin GT-leppe. Forskjellen er at du vil få mer klaring på midten, noe som øker fremkomligheten en hel del. Hvor mye lavere skal du ha den? Problemet er at man aldri blir helt fornøyd med høyden hehe Når man i tillegg kan være litt uheldig med senkesettet blir det ikke akkurat noe bedre. Uansett, blir bra dette!!! takker:P blir nok GT-splittere da tenker jeg.. tenkte ikke ha den så veldig mye lavere men et par tre cm tenker jeg.. for vil jo kunne komme meg frem overalt sånn ca.. har noen venner som bor innover en grus vei så vil ikke måtte stoppe opp for hver "hompel" som kommer..hehe.. for se hvordan det blir utover sommeren.. for blir vel sikkert da jeg skal få tak i et tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 da får du senke litt i samme slengen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 da får du senke litt i samme slengen da jaja.. men skal få kjøpt GT-splitterene først å se hvor lav den blir da.. så for jeg se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 jøss blitt flott nå du kommer neste helg? montert xenon? søk på meg og DIY, så har du noe å gå etter hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 jøss blitt flott nå du kommer neste helg?montert xenon? søk på meg og DIY, så har du noe å gå etter hehe.... kommer neste helg ja.. hehe.. måtte innom sia di å se hvor du hadde plassert balastene..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 fikk tatt noen bilder med xenon.. ble sykt bra lys.. var som natt og dag fra det jeg hadde ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 høres bra ut ja, digg med xenon men litt "kjipt tid" å få det på er jo ikek så mørk nå for tia, men til høsten... gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 høres bra ut ja, digg med xenon men litt "kjipt tid" å få det på er jo ikek så mørk nå for tia, men til høsten... gled deg hehe.. ja blir spennende da.. måtte sitte oppe til kl var nærmere 01.00 for å ta de mørke bildene.. MÅTTE bare få testa i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 men har hatt kittet liggende en stund.. har bare ikke orket å styre med det.. men så tok nysjerrigheten overhånd..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 hahah... går jo fort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Ble vedlig fint med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 det der er e60 m5 felger... Nei, det er det iallefall ikke Er vel en slags M-sport felg til e46.. style 135 om jeg ikke tar helt feil... Stemmer at det ikke er en M5 felg. Stemmer også at det er en M-Sport felg til E46. Ble levert standard i 225/40R18 sammen med M-pakke på E46. De heter Dobbeleike M135. M5 felgen bygger mer inn enn disse pga av annet innpress på 5-serien, men det stemmer at de ser nokså like ut. M5 felgen heter forresten "Style 166" for de som vil lete den opp Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 likte fronten på bilen din der må jeg si åssen lykter og spredere har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå