Gå til innhold

Cise`s 320i E36

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer som mysild sa.. er orginale grøft.. lyktene er jeg litt usikker på.. er en god stund siden jeg kjøpte de.. men er vel FK lykter de heter.. kjøpte de vel ca 3 uker etter at jeg fikk bilen.. hehe.. kjøpte de fra GS(grøft, for og bak lykter)

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/7932.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men lurer på en ting.. hva tror dere hadde blitt finest av sorte nyrer eller crome nyrer? er litt itvil på om den hadde passa svart altså.. tror det blir finest med crome nyrene..

noen forslag? evt PS..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror egenltig det er best med sølv, siden du har krom inni lampene, grøftelys og blinrk ;-)

tror det for bli crome da.. fått bestilt M3 lister også nå så venter i spenning.. håper jeg får de før helga da..hehe..

til onsdag blir grøft kobla til også.. så da spørs det om det ikke for bli xenon i de også. det fineste blir vel om jeg har 6000k i de..

for se om jeg for bestilt det iløpet av uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
haha!!! der koster de 888 pluss moms altså

NOK 1,110,63 og i tillegg frakt.. PER STK!!

fikk splitterene og bakrutesenker for 1524 kr så.. grei pris det.. hjelper å være medlem av BMWCCN :) 10%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye dekk har jeg også fått slengt på..hehe.. da jeg oppdaget på treffet at det ikke var så veldig mye igjen.. greit å få noen nye som ikke sporer så veldig mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...