///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 er vel fk lykter med sort innmat og standar grøftelys skulle bare hatt panseret nede der, så hadde det vært tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 sikker på det er orginale grøftlys? bilen ble vertfall tøff nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 ja, har jo 4 stk av slike selv så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 stemmer som mysild sa.. er orginale grøft.. lyktene er jeg litt usikker på.. er en god stund siden jeg kjøpte de.. men er vel FK lykter de heter.. kjøpte de vel ca 3 uker etter at jeg fikk bilen.. hehe.. kjøpte de fra GS(grøft, for og bak lykter) http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/7932.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 men lurer på en ting.. hva tror dere hadde blitt finest av sorte nyrer eller crome nyrer? er litt itvil på om den hadde passa svart altså.. tror det blir finest med crome nyrene.. noen forslag? evt PS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 tror egenltig det er best med sølv, siden du har krom inni lampene, grøftelys og blinrk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 tror egenltig det er best med sølv, siden du har krom inni lampene, grøftelys og blinrk tror det for bli crome da.. fått bestilt M3 lister også nå så venter i spenning.. håper jeg får de før helga da..hehe.. til onsdag blir grøft kobla til også.. så da spørs det om det ikke for bli xenon i de også. det fineste blir vel om jeg har 6000k i de.. for se om jeg for bestilt det iløpet av uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Da var GT-splittere, bakrutesenker, crome nyrer og M3 speil bestilt.. Greit å få en god slant med feriepenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Er det lov og spør hvor mye du ga får GT-splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 nice spinx, 500 spenn på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Er det lov og spør hvor mye du ga får GT-splitterne? Ga 700 tror jeg.. på schmiedmann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 haha!!! der koster de 888 pluss moms altså NOK 1,110,63 og i tillegg frakt.. PER STK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 haha!!! der koster de 888 pluss moms altså NOK 1,110,63 og i tillegg frakt.. PER STK!! fikk splitterene og bakrutesenker for 1524 kr så.. grei pris det.. hjelper å være medlem av BMWCCN 10% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Nye dekk har jeg også fått slengt på..hehe.. da jeg oppdaget på treffet at det ikke var så veldig mye igjen.. greit å få noen nye som ikke sporer så veldig mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 hmmm.... rart... sikker på at du ikke bare får 1 splitter nå da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå