Dr_S Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Liker fargen din veldig godt. Er det granitsilber? Denne bilen blir meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 hmmm.... rart... sikker på at du ikke bare får 1 splitter nå da? hehe fikk begge ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Liker fargen din veldig godt. Er det granitsilber? Denne bilen blir meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Liker fargen din veldig godt. Er det granitsilber? Denne bilen blir meget pen er denne.. men lurer på en ting.. hvordan er det mulig å få så og si akkurat samme farge når en skal få lakka den? går det ann å sende en mail til BMW i tyskland å få blandings"ingrediensene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 For slenge ut noen bilder etter at jeg polerte forje helg.. var så fint da at måtte nesten få tatt noen bilder men nå er det regn og skitten bil Ble litt tøft dette bildet..hehe.. hadde ikke en tommelfingers mellomrom engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 jøss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Liker fargen din veldig godt. Er det granitsilber? Denne bilen blir meget pen er denne.. men lurer på en ting.. hvordan er det mulig å få så og si akkurat samme farge når en skal få lakka den? går det ann å sende en mail til BMW i tyskland å få blandings"ingrediensene"? Du bare oppgir lakkoden som står under der Så lakkerer de i samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 for ta en liten oppdatering nå da.. er en stund siden nå så.. Nye ting på/til bilen: Crome-nyrer M3-speil(kom på i dag) Bakrutesenker(kommer på muligens til helga) GT-splittere(samme) åsså venter jeg på en litt stor pakke fra koed.no med nye bremser rundt hele(sport forran) og en liten haug med småting(litt deksler og sånt) åsså noen bilder: nettopp montert speiler Nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 M3 speil gjør underverker på BMW! Kommer seg dette her ja! Litt skeptisk til den jukse-facelift grillen, men hehe. Tips: Siden du har sota blink bak, kjør resten sota også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 M3 speil gjør underverker på BMW!Kommer seg dette her ja! Litt skeptisk til den jukse-facelift grillen, men hehe. Tips: Siden du har sota blink bak, kjør resten sota også! hehe syns det ble veldig fint da.. ser mye bedre ut i reel life.. er sota de på sidene men ikke de forran.. har faktisk vurdert det men vil IKKE ha det så mye som mysild har det.. det blir feil.. må heller ha det litt grå sota.. eller samme som sidene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Mine er kjøpt hos GS. Passe sota. Edit: Er du 100% sikker på at de på sidene er sota? Har du kjøpt de? Byttet mine, og de var hvite, men falmet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Mine er kjøpt hos GS. Passe sota.Edit: Er du 100% sikker på at de på sidene er sota? Har du kjøpt de? Byttet mine, og de var hvite, men falmet! ok.. er sikkert falma de er da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 flott men juksegrillen så ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 flott men juksegrillen så ikke bra ut! joda.. er så fint atte.. gidder ikke å påkoste meg en ny ramme når jeg kan få det like bra med bare nyrer.. og ser ikke så værst ut i reel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 hmmm... så ikke ut på bildet hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå