Gå til innhold

Cise`s 320i E36

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm... så ikke ut på bildet :-P hehe...

åjoda.. ser ut som jeg har en meter breiere bil da..:Phehe(det bildet med bare nyrene)

edit: men bare vent til treffet i krs.. så skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik ser sota ut, fra Koed:

IMG_1288.jpg

ok.. men da er ikke de jeg har sota da.. men er de fra koed? Er ikke det bare hvite og orange da? mener på at de bare har det asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men Koed har plassert de litt klønete, fordi de ligger ikke sammen med resten av blinklysene. Se på "div. utvendig" på E36.

aha.. fant de:P tnx :) kansje det blir bestilling snart igjen da..:P må bare vente på lønning først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått en fiin stor pakke fra koed.no :) masse bremse greier så i helga blir det vel til å skru litt:P gleder meg.. har ikke skrudd på bilen på lenge for det står en bil i garasjen som okkupere hele plassen.. men den har kansje en grunn til det da..hehe.. er en Corvette sting-ray 67mod med comp. og 672 hk så den fortjener det..:P

men skal nok få den ut.. nå er det min tur.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil du har. Men..kan ikke si at jeg likte den nye grillen din. Har du fjernert øyelokkene? eller bare i forbindelse med nye grillen?Har aldri vært fan av dem, og synes det var dårlig passform på dine!! måten dem skråer oppver med blinklysene..hadde dem i hvertfall gått helt paralellt.

virker som du tar godt vare på bilen i hvertfall. Keep up the good work!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-":3jw3r68i]pen bil du har. Men..kan ikke si at jeg likte den nye grillen din. Har du fjernert øyelokkene? eller bare i forbindelse med nye grillen?Har aldri vært fan av dem, og synes det var dårlig passform på dine!! måten dem skråer oppver med blinklysene..hadde dem i hvertfall gått helt paralellt.

virker som du tar godt vare på bilen i hvertfall. Keep up the good work!!

takker :) nei er noen stykker som komenterer grillen..hehe.. men hver sin smak som de sier :P har tatt av lyktelistene i forbindelse med at jeg må feste de litt bedre.. satt bare med dobbelsidig tape så hadde de begynt å løsne så..

prøver ivertfall å ta så godt vare på den som jeg kan ivertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

for komme med litt oppdateringer da..

som sikker noen har fått med seg var jeg ,mysild og matsi å tok litt bilder på onsdag.. så der ligger det bilder på åssen bilen ser ut akkurat nå..

(har ikke noen nye bilder for hånd akkurat nå så)

Og bremsen forran de passa selfølgelig ikke.. hadde fått tak i feil.. var massive skiver detta og 320 har ventilerte. :oops: dumme meg :(

for bare bestille nye etterhvert..

Må få tak i nytt senke sett fort som f*** nå for bilen skal godkjennes iløpet av denna mnd så.. men må nok høre med biltilsynet om jeg kan få e mnd utsettelse pga venting på deler..

tenkte å velge bilstein 40/30 sett.. må bare finne en plass de selger det til en grei penge..hehe..

men fant noen bilder da jeg kan legge ut:)

Her sier vi som ingrid espeli sier: her har vi jukset litt :wink:

ud9euu9dw9zkn3unszhj.jpg

naw3avlvwlilw3el1ba5.jpg

3y97qokfk3h7g8f31vlf.jpg

bilder jeg tok en lørdag på stoa(dagen etter bakrutesenker og splittere kom på)

cc8t5tlh49bz4pz2o2je.jpg

e45m0c8f9xkxlup1wqg1.jpg

l81w0bnz928v5ovq97tv.jpg

52f092ivp7x9gd0e90xc.jpg

kom med komentarer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice hvordan monterte du tåkelysa ? stress ? tenkte og montere dette selv.

er ikke stress hvis du mener ledningsnettet er det nok et lite tips å ha en anna bil med det å ha som "fasit" hehe.. gjorde det på e kompis av meg.. var ferdig på haltime ca..

selvet tåkelysa sitter i en ramme man skrur fast i fangeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...