Gå til innhold

Cise`s 320i E36

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

meget pen sedan du har :D åssen går det med bilen for tia? blir det noen oppdateringer snart?

jo bilen lever ennå.. tviler på at det blir noen oppdateringer på en god stund.. får ikke gjort noe med den før til sommeren tror jeg.. venter til det er litt penger i lomma så jeg kan slå til på stor-tromma..hehe..

men noe før det tror jeg ikke at det er noe å nevne.. er litt bilder på "snøbilder i arendal" fra mysild.. var med der.. sånn ser den ut nå ivertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen bil dette Cise...

Mener å huske at jeg så bilen din i Arendal i sommer, særlig shell ved tunellen. kan det stemme?

kan stemme det ja.. pleier å henge rundt der som oftest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil.

Nærmer seg perfekt.

Mangler bare m-sideskjørt og kansje ein spoiler bak.

Kor mykje måtte du ut med for xenon lysa..

jo takk :) men er på langt nær perfekt/ferdig.. blir nok en hel del oppdateringer nærmere sommeren tenker jeg.. er store muligheter på at det blir en liten "overhaulin" fra min side..hehe..

tror jeg ga 1100 for kitet.. kjøpte det av 325i_cab88 her fra.. er å anbefale.. men selfølgelig du kan jo handle fra ebay til litt billigere da men jeg foretrekker å snakke med noen som prater norsk.. :wink::) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil.

Nærmer seg perfekt.

Mangler bare m-sideskjørt og kansje ein spoiler bak.

Kor mykje måtte du ut med for xenon lysa..

jo takk :) men er på langt nær perfekt/ferdig.. blir nok en hel del oppdateringer nærmere sommeren tenker jeg.. er store muligheter på at det blir en liten "overhaulin" fra min side..hehe..

tror jeg ga 1100 for kitet.. kjøpte det av 325i_cab88 her fra.. er å anbefale.. men selfølgelig du kan jo handle fra ebay til litt billigere da men jeg foretrekker å snakke med noen som prater norsk.. :wink::) hehe

Liker å handle med folk som snakker norsk.

Får vel sende inn ein liten bestilling til han..

har handla gt-spliters , sorte nyrer pluss litt anna fra den karen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

ja da ser det ut som at jeg kan glemme å få på sommerfelgene jeg har i det hele tatt :( fikk levert de til retting men det viste seg at det var så mye å rette på at de bare sprakk.. off.. jaja tenkte jeg da.. må nok få tak i nye da.. så bladde jeg litt i katalogene de hadde der og kom over noen jeg kunne tenkt meg men vil forhøre meg her først.. lurte på å kjøpe Larzon Emotion 8.0 18" ET35.. skulle vist passe bra sa de jeg var hos.. de ringte tilogmed til purewheels som forhandler de og de sa også at de passa rett på.. så hva mener folkens da?

c66etlgwtwgh1zm5gtw1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no offence, men litt mye krom vel? ikke helt min smak :-) sølv bil og krom felger... not my kind of cheese

er bare krom kant.. tror det kan bli fint me hadde vært fint om noen kunne photoshopa de på på et bilde.. vet ikke om jeg har noen greie bilder her som går ann men.. bare å se.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...