Gå til innhold

Cise`s 320i E36

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

nei æsj... hehe

nja.. vet ikke helt jeg.. for se hva jeg gjør.. skal teste med noen M5 look felger(eller hva enn de heter) 18" så for vi se om det blir noe bra.. hvis det blir noe bra blir det nok litt vanskelig å velge..

noen som kan prøve med noen av disse?

5fqb02xt6axg0wc5pjll.jpg

0161u1zas9m1wnoed6eg.jpg

3hxyzscwkan5v5dsx8yu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da ser det ut som valge faller på M5 look felger :) fikk testa noen felger istad.. ble FINT! valget blir vel 7.5 18" foran og 8.5 18" bak for foran gikk dekket inni ved full rattutslag.. hvis det går ann å få de med 7.5 da..

noen som vet?

måtte ta noen bilder da seff :)

z7bgqpejfzucll5acwgy.jpg

h6jzq51iyh8ximxq667w.jpg

dflsz2u36y8ptwzh6mg1.jpg

9nmascfr9fc32dscl1x6.jpg

Og som sikkert noe har fått med seg så var der streetmeet ved sørlandsenteret i går kveld.. var der ja.. sinnsykt mange biler alt ifra det gamleste til det nyeste.. var vel mest sierra, 3-serier og volvo som var der.. men ikke mye til show da.. var 3 purke biler der.. så ble nesten ikke noe spinning :( men men.. fikk et lite bilde derfra.. skulle ta flere med var så kaldt.. hehe..

ia5j1o86jgldjt2lvom8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk hente lapp fra posten oxo idag!! jippi!! har bestilt tårnavstiver, m-instegslister og diffusor til orginal fanger.. blir henta på mandag tenker jeg.. blir greit det..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

da er det vel tia for en liten oppdatering kansje..

har ikke fått gjort så mye med bilen for tror ikke jeg kan få gjort noe før det kommer inn noe skattepenger :wink:

da blir det bestilling av:

-skjermer foran v/h

-skjermer bak v/h

-grillramme

skal handle fra schmiedmann for virker som at de er billigst på de tinga.. hvis ikke de er det SKRIK UT!!

Når det er handla inn skal det letes etter folk som kan ta en hel-lakkering av bilen.. pussinga skal jeg og noen til stå for..(skal låne et verksted)

bilen blir mest sansynlig i samme farge da jeg syntes det er en veldig fin farge.. kansje ha den litt mørkere..

men har nå ivertfall fått handla meg felger da :)

av en her på forumet..

det ble M5 look felger ja.. 8.0 18" rundt om med 225/40

veldig fornøyd med det ja..

har ikke noen bilder akkurat nå men skal få ordna noen etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

schmiedmann er jo ikke orginale da... (vil jeg tippe) så koed ender nok opp som billigst på orginale deler ;-)

men blir nok bra dette :-)

tar forresten med speilrefleksen til grimstad denne uka, så skrik ut om i skal knipse et bilde elelr 3 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

schmiedmann er jo ikke orginale da... (vil jeg tippe) så koed ender nok opp som billigst på orginale deler ;-)

men blir nok bra dette :-)

tar forresten med speilrefleksen til grimstad denne uka, så skrik ut om i skal knipse et bilde elelr 3 ;-)

stemmer det ja.. ja CCN har jo fått rabatter derfra og nå så.. mulig jeg må inn å sjekke litt på koed da..

satser på at det blir bra til slutt ja..hehe.. skal bli konge hvis alt går etter planen :) så til vinteren blir det ikke no snø,slaps,SALT og div som skal på bilen nei.. da blir det skruing..hehe..

ja jo det var det da.. jeg skal jobbe kvelden denne uka (2-11) og til fredag har jeg fri med da reiser jeg til amsterdam med jobben.. så tror nok ikke jeg kan rekke noe denne uka.. for heller se neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Noen som vet hvor jeg kan finne ny bagasjeluke på koed? finner det ikke :? hvis de har da.. hvis ikke om en annen plass som er billig på nye deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var jo rett og slett grisedyr!! tror jeg heller for satse på at det går ann å fikse den rusta som er på den som står på da.. eller finne en brukt en..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var jo rett og slett grisedyr!! tror jeg heller for satse på at det går ann å fikse den rusta som er på den som står på da.. eller finne en brukt en..:(

du vet vel hvor jeg kommer til å si at du kan finne ei luke?

hvis ikke; høggern har nok ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel tippe.. ebay eller koed?

kan alltids høre med en høgger.. men er ikke store tider for e36 vrak tror jeg.. ikke sedan ivertfall.. du vet vel ikke om en høgger bortover mot kr.sand da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal høre med de.. begynner å bli en fin handleliste til koed nå ja.. skal handle inn en HAUG med klips,skruer,deksler og masse anna og nå så.. ser vel ut som de kommer til å tjene litt på meg når det kommer inn noen penger..hehe gleder meg.. må vel bli frakta på døra tenker jeg.. er litt stort detta.. nytt panser tilogmed;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...