Gå til innhold

Cise`s 320i E36

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. planlegger ingenting jeg.. det er det du som står for..hehe sånn er det.. ja for ha et rundt den tia der ja.. så for vi se om jeg rekker det..heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ser ut som at det blir en liten endring i planene mine ja:( men men.. dropper hel lakkeringa til utover høsten/vinteren da det muligens blir litt problemer med jobben.. snakk om noe permiteringer og greier.. huff.. for håper det gir seg.. men blir litt lakkering av noe på bilen da.. for fikse på det som står på heller.. men handle-lista blir bestilt så.. ikke lenge til skatte-penger kommer så..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da var handle lista mi bestilt:):)

bestående av deler som f.eks riger leppe, ny M3 bakfanger, M-tech spoiler, ny grill-ramme facelift og masse andre div deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da var sport-skinn interiør henta:) takker til spinx for en god handel:) blir vel egentlig bare stolene, baksetene, tak og dørene bak som kan brukes.. legger ut en liten liste med ting som selges etterhvert.. og igår kom STOR pakke fra koed:) litt div styling.. førnøyd nå ja.. så da er det bare å spare til hel-lakkering evt bare kjøre på å bruke en del av ferie-penger..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var interiøret i bilen :):D tok litt tid ja.. begynte vel rundt 14.00 ca og var ferdig for ca 2 timer siden.. jaja.. ble bra ivertfall :P

fikk også montert rieger leppa og det ble også bra :P

litt bilder:

ruaqwwafvab8b6633sg1.jpg

g0n9ofiniqe0zuqtsd5y.jpg

g3y1nu86he75kyofun2q.jpg

vya7yi3tf2r9eo699fti.jpg

og leppa(skulle ha vært litt lavere ja):

fpl7pccd32pdjppus6k8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...