Cise Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 ja håper da det:) satser på å få bilen klar til siste bimmers-treff i parken hvis jeg rekker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 hehe... har du allerede planlagt nytt treff? hehe... må vel kanskje ha et i sept/okt ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 hehe.. planlegger ingenting jeg.. det er det du som står for..hehe sånn er det.. ja for ha et rundt den tia der ja.. så for vi se om jeg rekker det..heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 blir nok bra... off, mye jeg også må få gjort snart skal bli digg å få luket bort småfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 hjelper det men du for kose deg med pokalen.. neste år.. bare vent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 hehe... bring it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 ser ut som at det blir en liten endring i planene mine ja:( men men.. dropper hel lakkeringa til utover høsten/vinteren da det muligens blir litt problemer med jobben.. snakk om noe permiteringer og greier.. huff.. for håper det gir seg.. men blir litt lakkering av noe på bilen da.. for fikse på det som står på heller.. men handle-lista blir bestilt så.. ikke lenge til skatte-penger kommer så..hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 da var handle lista mi bestilt:) bestående av deler som f.eks riger leppe, ny M3 bakfanger, M-tech spoiler, ny grill-ramme facelift og masse andre div deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Høres gromt ut! Må få bestilt litt til min også snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Da var sport-skinn interiør henta:) takker til spinx for en god handel:) blir vel egentlig bare stolene, baksetene, tak og dørene bak som kan brukes.. legger ut en liten liste med ting som selges etterhvert.. og igår kom STOR pakke fra koed:) litt div styling.. førnøyd nå ja.. så da er det bare å spare til hel-lakkering evt bare kjøre på å bruke en del av ferie-penger..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 bilder kommer imorra når jeg har satt inn det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Nice! Savnet av sportseter i min er STORT. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Da var interiøret i bilen tok litt tid ja.. begynte vel rundt 14.00 ca og var ferdig for ca 2 timer siden.. jaja.. ble bra ivertfall fikk også montert rieger leppa og det ble også bra litt bilder: og leppa(skulle ha vært litt lavere ja): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Det ble en del bedre ja med skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå