Jaws Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Hallo, eg synest bilen lager mer lyd i eksosen no, litt kvassere lyd enn før, det lekker ingen plasser det er bare mer lyd, er det mulig??? har lyst og ha en dypere og rundere lyd som eg hadde før, eg har scorpion dtm eff.anlegg fra cat. og bak, hva som kan gjøre dette??? så lurer eg på en annen ting, vist eg girer ned og lar den trille på gir med litt turtall så puttrer den i eksos og av og til noen små "puff" hva som gjør det?? Håper på gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Puttringa er vell bensin som ikke har rukket å eksplodere før det fyker ut gjennom eksosrøret å antenner der?!?! Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 mulig mulig, men er det noe og gjøre med det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Ettertenning er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Ettertenning er kult Men kan hende det er noe med kat'n som har skjedd. Scorpion er vel i utgangspunktet litt kvast?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjuan Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 har det samme "probleme" på min e30 320i , buttrer og smeller som f... hvis den står i gir i nedåverbakkene og det på originalt og tett eksosanlegg ... bytta til effektanlegg, og det ble rene tordenværet men det skal da ikke være slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 eg kunne gjerne tenkt meg og fikse det, det er nok noen her som vet hvordan en fikser det, eller?? hvordan kan en sjekke katten då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjuan Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 hvis den "puttrer" / " ettersmeller" kann det kanshe være et tegn på at den får for mye drivstoff?? mye uforbrennt drivstoff som ettertennes i eksosanlegge ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 det vil si for mye bensin og hva kan gjøres for og fikse det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjuan Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 få den justert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 sorry men hvordan?? hva må gjøres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjuan Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 dra på verksted å be om å få justert luft/bensinforhold... en billig affære på sikt med tanke på driftofforbruk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 ok men da prøver eg det, takker så mye for hjelpen, men er det ingen som har en teori på hvorfor det er blitt mer lyd av eksosen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Jeg vaska polene på kontakten til lambda sonden... Funka fint igjen etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 hva som funket fint etterpå?? "buffin" i eksosen eller høg lyd i eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå