Jaws Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 ok, er det noen måte og finne ut om en har sensor feil?
Bimmerlars Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 ok, er det noen måte og finne ut om en har sensor feil? Ohme og måle spenninger utfra di talla di skal ha eller ta en diagnose.
Jaws Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 No har eg testet litt div. eg har renset powerfilteret mitt, skiftet tennplugger også har eg renset kontakten til lamda med 5-56. Eg tok en prøve tur etterpå og det var samme lyden ingenting hadde forandret seg, men så var eg på en liten tur på rundt 20 mil og no er det slik lyd som det skal vere, ingen kvass hul lyd med så mye puttring i potten, hva har skjedd??? kan noen forklare meg hvorfor det kom seg på en så lang tur og ikkje på små kjøring?
Jaws Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 No har eg funnet feilen på lyd og "puttring" "puffing" i potten, i dag så begynnte bilen og fjuske noe j*****, eg fikk tatt en diagnose på bilen og der kom det opp feil på lamda, eg skiftet lamda og tok en kjøre tur og bilen var blitt helt "ny" den har aldri gått så rent og fint. Eg fikk tatt en diagnose etterpå og det var da 0 feil, så det var lamdaen som laget krøll.. Eg vil da takke så mye for mangen gode forslag og god hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå