Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tide med litt bilder, men da ikke alle er ferdig redigert enda kommer bare en liten smakebit :wink:

Kom sota blinklys i posten i dag, men var desverre ikke så mørke som jeg hadde trodd. Får kanskje et lite lag med sotespray, men måtte jo få dem på bilen likevel. Ble bedre enn før om ikke annet. Mulig det vil hjelpe litt dersom jeg skifte til blanke blinklys i stedet for de oransje som lyser opp...

Før:

c0d6qub8nzas38fixkt1.jpg

Ny vs. gammel

2eq8l86xh81mp8kzk7rm.jpg

Etter:

l0tirehhmz3oj550ibhc.jpg

Ser også på bildene at DTM-leppa og Rieger GT-leppa er på :twisted::D

Skrevet

Da var resten av bildene klare. Ble stor forbedring med senkeskålene, men skulle gjerne hatt den 1cm til foran. Måtte gi senkeskålene et forsøk, og neste alternativ er nye fjærer. Litt mer arbeid, men komme kaaanskje med tiden. Haster ikke så veldig akkurat :wink:

Da splitterne ikke var kommet i helgen da jeg satte på DTM-leppa fant jeg ut at jeg skulle slenge på Rieger GT-leppa i stedet. Ble ganske greit, men synes den burde være litt mer nedoverbøyd. Stikker litt mye "opp", men er jo bare slik dem er. Bilen er betydelig lavere i fronten enn før, men ikke verre enn at den er greit kjørbar. Må selvsagt passe på litt mer enn før, men går greit.

1th2gdtw7rn6uqyh0rcm.jpg

8oeb4s34iou9xgro75a7.jpg

oearfavccs98d7d93xx2.jpg

o7d5k05e6bwccopanrgy.jpg

y1o8621kvet1gofsla60.jpg

0x937jm52ywsrd860y8g.jpg

Og før ///Mysild kommenterer det, leppa er lakkert i 181 - diamantsvart og har vært hans gamle :P:lol: Blir selvsagt litt forskjell i farge mellom den og DTM-leppa, så har folk litt meninger om hva som bør gjøres? Lakkere den grønn som resten av bilen og beholde DTM-leppa i plastfargen, eller pusse den ned å ha både den og DTM-leppa i "plast-svart"?

Skrevet
Pent :D

Ikke så verst nei :wink:

ser nesten ut som GTen nå, bare litt anna grønn farge :wink:

Har jo vurdert skikkelig GT-look med vinge, felger og orginalfront, men da bare felgene fort kommer på 10tusen er det lagt på is for øyeblikket...

pent! 8)

Er det som er meningen :lol:

Det såg bra ut!!

Veldig fint med dei nye leppene!!

Splitterne kommer forhåpentligvis til helgen, så da får du også litt i fronten :D

Skrevet

Ble bra nå ja, synes de blinkerne ble perfekt jeg, helt likt som hovedlykta. Ikke lakker DTM-leppa, den er penest som den er, heller puss ned riegerleppa. Det er nå min mening da. Du får kjøre forsiktig nå da :wink:

Skrevet

Haster egentlig ikke med den lakkering, ser ikke så ille ut nå egentlig.

De må være sota da det er en del forskjell mellom dem og de hvite. Får kanskje høre med han jeg kjøpte dem av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...