Ad|oS Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Heter smoked ja, men skulle vært mørkere. Her er bildet fra salgsannonsen: Mine var ikke helt like mørke for å si det sånn, men det virka som det var veldig bra kvalitet på dem Håper bare de er like holdbare som de kjentes ut
steffen- Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 stemmer stemmer. bilde av de jeg kjøpte var av samme greie som din. de så mørkere ut enn de var liksom ; )
Haug Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Samme blinklys jeg vurderer å bestille. Hvor mye havnet disse på totalt?
steffen- Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 jeg kjøpte mine på ebay. husker ikke hvor mye men ca 200-300kr elns
Ad|oS Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Mine kom på under 250kr tror jeg. Den ene av de gamle hadde en liten sprekk uansett, så trengte utskiftning...
Haug Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Ja må bytte ut mine fæle blinkere også. Får ta meg en runde på ebay senere i kveld.
ingard Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Ble rått! Synes du bare skal la det være sort. Blir litt rart når de er lakkert, og så slipper du at riper og sånt vises veldig..
Ad|oS Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Blir nok til at jeg bare beholder den lakkert inntil den har fått en del steinsprut, og så pusse den ned og kvitte meg med all lakk på den. Kanskje også bytte den ut med splittere hehe
kjell-vidar Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 ser ut som en god start dette ville ha gådd for det rattet uten airbag, det er bare å koble til diagnose utstyr å fjerne feilkoden for airbagen med tera diagnos prog...
Ad|oS Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Er jo klar over at det bare er å få vekk feilkode, evnt fjerne pæra, men når man først har bil med airbag er det jo litt dumt å fjerne den!?!? Er jo en grunn til at airbag er funnet opp Da er forresten en del bilpleie handlet inn, og mer er på vei. Kanskje en liten bilpleiesøndag snart? Hehe
Ad|oS Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 I dag har jeg vært hos "Dirtydicky" og hentet splitterne som jeg bestilte for en stund siden. Fikk også med meg et sett til DJ Feed... Er disse hvis noen lurte på hvordan de ser ut: Spørsmålet er, skal jeg ha på slike, eller bare ha på GT-leppa som jeg allerede har på?
Haug Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Personlig syns jeg GT-splittere er mye finere og "ryddigere"
Thomaz Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Jeg og syns GT splittera.. Har selv bytta ut Rieger med splittere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå