///Mysild Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 din bil? kjenner jeg deg, så blir du nok aldri ferdig... alltid noe som kan fikses, forbedres +++
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 det er jo ikke rart... når han kjøper mer og mer deler som meg haha... bare man kjøper riktig deler går det stort sett bra men finnes mye harry deler til E36 på nettet
Ad|oS Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Er mye rart ja, men prøver å holde meg til noenlunde OK deler så det ikke blir for ille. Har klart meg rimelig greit sålangt!
Ad|oS Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Ikke enda nei. Men må kanskje få til noe snart... Her i Kristiansand har jeg ikke høytrykksspyler til å vaske bilen skikkelig, og heller ikke muligheten til å parkere inne, så må kanskje vente til jeg kommer hjem for sommeren
///Mysild Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 hmmm... jeg mistenker polering før stavangertreffet på nodelandsheia
Ad|oS Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Et par nye bilder fra i kveld Edit: Fant et bilde til som kunne brukes BjornarHS reagerte på dette 1
///Mysild Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 ble uten tvil bra med pakken min kamerat vi får ta en shoot i dagslys snart
maurtin Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 flotte bilder! er det mulig å få til gode resultat med slike billige små kamera?
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Veldig pent! Hvor mye senk har du? det er vel nå, 50/40 senk... senkeskåler foran, og subb baki som veier en del flotte bilder! er det mulig å få til gode resultat med slike billige små kamera? åja, det er det ikke tvil om... men disse er nok tatt med speilkamera... men det kan bli nokså fine med kompaktkamera også... men sjefen selv svarer nok på det når han kommer inne her senere i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå