Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huffda..

Men som du sier, ikke noe å tenke på.. klart skal være den første til å innrømme at da jeg bretta panseret over frontruta på Bmwen pga min egen dumhet, 2 dager før jeg skulle på Rudskogen, gråt jeg mine stolte guttetårer jeg også...

Uflax.. Rett og slett.. Du skal hvertfall se det slik at du ikke har brukt de største summene på den bilen.. Mye som kan reddes og selges..

Men Guttetårer? Ja det tror jeg nok det blir fler av..

Skrevet

skjønner jo litt at han vil spare penger, for bil er vel ikke den beste innvisteringa :wink: kan heller sette bort bilen en stund å heller la den stå til du har fått igjen motivasjon og penger til å bygge den opp igjen :)

Skrevet

innerskjermerforan må trekkes, vangene må byttes og trekkes, litt av det ene dempertårnet må trekkes, innerskjerm bak må trekkes...

i tillegg til at alt må byttes:

skjermer, panser, grill, fanger, innerfanger, 3 radiatorer, baksjerm, bakluke, baklykt, frontlykter, bærearmer foran, bakplata, i tillegg til all plasten rundtforbi!

Dette hørtes nesten litt for dyrt ut å reparere :?:( Men vi får håpe takstmannen er positiv :)

Skrevet

vis dempertårnet har flyttet på seg. har garantert torpedoveggen fått en trykk,. og det må uansett rettes i gjigg, og da blri det ikke billig!

Skrevet

Tanken er ikke å spare penger som å legge meg opp penger i banken, men heller det å bruke en stund på å evnt sette bilen i stand igjen så jeg ikke trenger å ta opp noe lån eller noe!

Ser ikke akkurat frem til å få bilen taksert. Kan bli kjedelig å få papirene fra ham for å si det slik...

Regner med bilen må i en gjigg for å rettes, men "kjenner" heldigvis litt folk så kan bli en litt hyggeligere pris enn andre får hvertfall

Skrevet

Burde nok egentlig vært glad for at jeg traff autovernet. Hadde det ikke vært autovern der hadde jeg nok fått meg en flytur, noe som sannsynligvis ikke hadde vært så behagelig

Skrevet
Burde nok egentlig vært glad for at jeg traff autovernet. Hadde det ikke vært autovern der hadde jeg nok fått meg en flytur, noe som sannsynligvis ikke hadde vært så behagelig

Ja, du sier noe der. Men fy faen så kjipt da... Så grom som den bilen var også. Tror jeg hadde blitt mentalt forstyrra.

Får jo satse på at det er håp for den da.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikke enda nei. Vært altfor travelt med jobbe i det siste. Lurer på å legge ut litt bilder her på bimmers å høre hva folk evnt er villige til å gi for den som den står nå, men kan kanskje bli litt vanskelig å få solgt den uten skikkelig takst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...