Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm, går motoren fortsatt? Tenkte på at hvis den skulle være "fubar" så kunne du jo muligens fått tak i et 316 coupe karosseri og satt over motor, drivverk og understell...

Motoren går den, ikke noe problem. Har bare latt den svive i noen få sekund da vifta står fast og den ikke har noe kjøling pga radiator hehe

Har vært på tanken å få tak i et annet karrosseri å sette motor i, men må vel søke og slikt for å få det gjort lovlig. Får se hva det blir til

Ja, må vel søke, men hvis du har denne bilen som donor med alle deler du trenger så burde det vel ikke være noe problem å få det godkjent.

Skrevet

Likte bilen selv bedre og bedre, og var så lite igjen nå før jeg var helt fornøyd. Menmen....

Usikker på hva som var årsaken, men sporet begynner der reservedekket var, så det er det som har sluppet først hvertfall!

Mest lysten på å selge hele bilen og ikke bare i deler. Men kommer litt an på prisen selvfølgelig hehe

Skrevet

Hadde vært veldig gøy, men er nok ikke aktuelt å ta opp lån for å kjøpe ny bil. Da jeg i tillegg vil ha en godkjent bil kommer det på minst 200tusen, og det er ikke bare bare for en student :wink: Men for all del, hadde vært veldig gøy. Men da måtte jeg ha en bil til som jeg kunne brukt til hverdags. Vil ikke kjøre en M3 20-30tusen km i året heller

Skrevet

Uff..... Slike bilder liker jeg ikke...! Men heldigvis gikk det bra med deg/dere. Uansett, føler med deg, og håper du snart sitter bak rattet på en ny BMW (ser dårlig ut for den bilen)

Skrevet

Kondolerer.

Spar motor, kjøp et 318is karosseri og sett motor over. Billig løsning om du selv kan gjøre det, eller har venner som kan hjelpe. Ta over alt fra gamle bilen, så vil det ikke bli vanskelig å godkjenne. Bare sørg for å gjøre det skikkelig.

Skrevet

Kondolerer, ingenting er værre enn å kræsje bilen sin. Har gjort det samme selv, men dog med et rådyr...

Det gjerde på bilde så veldig kjent ut, kan jeg spørr hvor dette skjedde?

Her 3 biler og sykler til jobb, du får si ifra om du bil leie en av meg :)

Skrevet

Skjedde ved avkjøringen fra E18 ved brannstasjonen.

Ikke noe behov for å leie bil for øyeblikket, men skal si fra om jeg er interessert hehe

• 2 weeks later...
Skrevet

Hm, tok en stund før jeg fikk med meg dette her. Jævlig synd med bilen, men godt at det gikk bra med alle sammen. Skikkelig kjipt å stå der akkurat når det har skjedd og se bilen sin ødelagt. Fikk min ramponert i et parkeringshus her i Trondheim for halvannen uke siden og det gikk et lite minutt før hjernen registrerte hva som egentlig hadde skjedd. Håper du kommer ut av det med noen kroner i behold, for jeg frykter at den bilen er død :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...