Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fronten er jo halve poenget, selv om det er litt stress å komme seg fram med den hehe

Vurderte den også, men foretrekker en enkel M :wink:

Skrevet
peeen coupe :wink: Blir spennende å se hvordan den blir frem til april-treffet :D

Du er ikke den eneste som er spent på det hehe Håper jeg får den slik jeg vil til da, selv om jeg tviler på at jeg klarer det. For mye som skal gjøres på for kort tid, og så er det jo pengene om å gjøre...

de skulle laget lister med kun ///M på... hadde vært populært blandt m-tech gutta :-) (som meg) :-P

Får jo ///M Clubsport listene da... :)

Problemet med dem at det står mer enn bare en //M på dem. Det jeg helst ville hatt var noen svarte som så ut som de med ///M3 på, bare uten 3-tallet :wink:

Skrevet
de skulle laget lister med kun ///M på... hadde vært populært blandt m-tech gutta :-) (som meg) :-P

Får jo ///M Clubsport listene da... :)

som ad|os sa... kun en singel M og tre strekker i lyseblå, mørkeblå og rød... jeg driver vel ikke med no klubbsport :-P

men ad|os, bestilte du ikke mer en baklys, lister, innsteg? trodde du hadde en del på lista :-P

Skrevet

Noen som har sagt at bilen er ferdig? :lol:

Tar litt hver dag, så har jeg noe å drive med på kveldene etter jobb. Gøy å sette på alt samtidig, for da ser du stor forbedring. Men er også gøy å ta det over litt tid, for da føles det som man får satt på så mange nye ting hehe

Dessuten har ikke alt kommet enda. Kommer en pakke nå og da, så er vel bare å ha litt tålmodighet så går det greit...

Edit:

Har forresten allerede begynt så vidt på dagens lille oppgradering hehe

Skrevet

Hvor fikk du kjøpt de utvendige dørlistene med ///M emblem, og hva var prisen? Finner bare lister med ///M3 emblem..

Skrevet

han vurderer leppa og splittere ;-) men jeg sier at hvis han vil ha bilen lavere foran, kommer han ikke til å klare å kjøre... hehe... men blir spennende å se hva han finner på :-)

Skrevet
Hvor fikk du kjøpt de utvendige dørlistene med ///M emblem, og hva var prisen? Finner bare lister med ///M3 emblem..

Kjøpte dem på Koed. Merkene som jeg har på dem fulgte med listene, og var da ferdig montert. Kan kjøpe nye merker, men de koster rundt 150kr/stk. Bra de har valgt riktig og har ///M på dem :D

Begynner å bli fin denne nå! Skal du ha gt, kommer du til å gå for original gt leppe foran eller bare splittere?

Syntes bilen ble veldig mye bedre med det lille jeg har gjort, så gleder meg til videre ting som blir montert hehe Har mest lyst på splittere og leppa (har en Rieger GT-leppe liggende, men har lyst å gjøre det skikkelig), men det koster en del. Mulig jeg bare går for splitterne til å begynne med. Har ikke helt bestemt meg enda

han vurderer leppa og splittere ;-) men jeg sier at hvis han vil ha bilen lavere foran, kommer han ikke til å klare å kjøre... hehe... men blir spennende å se hva han finner på :-)

Bra jeg holder deg oppdatert :wink: Blir jo et spørsmål om å ha den lav og fin, eller litt høyere og GT-stylet! Hmmm, vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...