Kimmit Racing Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Blir bra dette!! Lyst å donere vekk nokke sånt til meg ? hehe he he.nei huff dette er dyre greier så det får bli montert i børsa mi
|Ole| Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Blir bra dette!! Lyst å donere vekk nokke sånt til meg ? hehe he he.nei huff dette er dyre greier så det får bli montert i børsa mi Skjønner, får heller sei shotgun om det er mulig å få sitte på engang? Smilefint
Kimmit Racing Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Blir bra dette!! Lyst å donere vekk nokke sånt til meg ? hehe he he.nei huff dette er dyre greier så det får bli montert i børsa mi Skjønner, får heller sei shotgun om det er mulig å få sitte på engang? Smilefint seff skal du få sitte på:-)må jo være hjelpe mekaniker du nå
|Ole| Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Høres kjempe bra ut, gleder meg som en unge. Eg har enda mykje å lære da, så er no begrensa kva eg kan hjelpe til med, men lære fort
Kimmit Racing Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Høres kjempe bra ut, gleder meg som en unge.Eg har enda mykje å lære da, så er no begrensa kva eg kan hjelpe til med, men lære fort vi skal nok få lært deg opp serru:-)
|Ole| Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Høres kjempe bra ut, gleder meg som en unge.Eg har enda mykje å lære da, så er no begrensa kva eg kan hjelpe til med, men lære fort vi skal nok få lært deg opp serru:-) Høres bra ut!
JAL_535i Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 glassfiberpanser+interiør Vedder på at panseret ditt er laget i samme formen som mitt. Like skeivt som mitt oppe med ruta. Digger forresten bygget ditt =)
Kimmit Racing Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 JAL 535 stemmer.er nok samme mann som har laget det:-)
Frode_E30 Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Gå for verdensrekord du, tipper svenskene kommer til å ta helt av når dem hører det Hvilken kasse kjører du?
Kimmit Racing Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Gå for verdensrekord du, tipper svenskene kommer til å ta helt av når dem hører det Hvilken kasse kjører du? Du mener det:-)har bestilt meg Tremec Tko600 så får vi se klarer ikke Gt4088 750hjul hk så river eg den av og setter på en helvettes turbo og drar skiten av rekorden:-)
Frode_E30 Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Hmm, har du valgt utveksling selv på tremec kassa? Blir ikke 0.96 litt lite da?? Ja kjør på og knus rekorden Hvor rått hadde ike det vært
Kimmit Racing Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Hmm, har du valgt utveksling selv på tremec kassa? Blir ikke 0.96 litt lite da?? Ja kjør på og knus rekorden Hvor rått hadde ike det vært neida 96 passer fint til dette.men skal eg videre og over 900hk så blir det 1.05 hus tremecen har 84 på 5 gir.og eg skal kjøre med 3.91 utv som utgjør litt over 330kmt på 7500 omdr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå