Kimmit Racing Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Ser bra ut! Når blir de bremsing da? satser på i februar.må få den helt sammen først.tar tid og bygge når man har 1000 ting i vinden
|Ole| Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Ser bra ut! Når blir de bremsing da? satser på i februar.må få den helt sammen først.tar tid og bygge når man har 1000 ting i vinden Dette her ser utrulig bra ut Kim!! Dette kan du, utrulig ryddig og cleant!! Huff, gleder meg til å sjå denne i aksjon....Lukter eg en tur i pasasjer setet?
e30 tic Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 ser bra ut! sitter gass spjeldet litt høyt i motorrommet eller ser de bare sånn ut på bildene? gleder meg til å se det med trykkrør.
Kimmit Racing Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 ser bra ut!sitter gass spjeldet litt høyt i motorrommet eller ser de bare sånn ut på bildene? gleder meg til å se det med trykkrør. det er uforandra fra forrige motoren..så det passer ser litt creapy ut med det passer
Gravstein Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Må nesten ha deg en sjåfør for 2010 sesongen..sommeren 09 skulle jo du bare leke i sand kassa (dårlig spøk) Gleder meg sykt til å se den i aksjon ! btw flytta lageret opp på Vie nå ? Hørte også noen rykter om hjem lengsel også ? he he...blir mye leking i sandkassa når man har en del overn evne HK lageret er på plass:-)er ikkje hjemlengsel men har en dek prosjekt på gang som krever flytting for en stund Feste på kvelden og ut på bana dagen etter, god kombinasjon Synst du bare kan bli her oppe eg, så kan du bygge motor til meg Nice uppdate btw, Limmet kan bare bøye seg i støvet !
Kimmit Racing Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Må nesten ha deg en sjåfør for 2010 sesongen..sommeren 09 skulle jo du bare leke i sand kassa (dårlig spøk) Gleder meg sykt til å se den i aksjon ! btw flytta lageret opp på Vie nå ? Hørte også noen rykter om hjem lengsel også ? he he...blir mye leking i sandkassa når man har en del overn evne HK lageret er på plass:-)er ikkje hjemlengsel men har en dek prosjekt på gang som krever flytting for en stund Feste på kvelden og ut på bana dagen etter, god kombinasjon Synst du bare kan bli her oppe eg, så kan du bygge motor til meg Nice uppdate btw, Limmet kan bare bøye seg i støvet ! he he. motor kan eg bygge om eg så hadde budd i Dubai
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Må nesten ha deg en sjåfør for 2010 sesongen..sommeren 09 skulle jo du bare leke i sand kassa (dårlig spøk) Gleder meg sykt til å se den i aksjon ! btw flytta lageret opp på Vie nå ? Hørte også noen rykter om hjem lengsel også ? he he...blir mye leking i sandkassa når man har en del overn evne HK lageret er på plass:-)er ikkje hjemlengsel men har en dek prosjekt på gang som krever flytting for en stund Feste på kvelden og ut på bana dagen etter, god kombinasjon Synst du bare kan bli her oppe eg, så kan du bygge motor til meg Nice uppdate btw, Limmet kan bare bøye seg i støvet ! Måkje du glømme att motoren til kimmit ikkje er benka endå torgeir.. Med tanke på den limmet komentaren din..
|Ole| Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Må nesten ha deg en sjåfør for 2010 sesongen..sommeren 09 skulle jo du bare leke i sand kassa (dårlig spøk) Gleder meg sykt til å se den i aksjon ! btw flytta lageret opp på Vie nå ? Hørte også noen rykter om hjem lengsel også ? he he...blir mye leking i sandkassa når man har en del overn evne HK lageret er på plass:-)er ikkje hjemlengsel men har en dek prosjekt på gang som krever flytting for en stund Feste på kvelden og ut på bana dagen etter, god kombinasjon Synst du bare kan bli her oppe eg, så kan du bygge motor til meg Nice uppdate btw, Limmet kan bare bøye seg i støvet ! Måkje du glømme att motoren til kimmit ikkje er benka endå torgeir.. Med tanke på den limmet komentaren din.. Skal vi dra igang den diskusjonen? Eg trur motoren til Kim har STORT potensiale til å benke høgre tall enn limmet om han får på riktig turbo...Må og tenke på att det er lenge siden Limmet satte rekorden, mykje ny teknologi etter den tid
DreRacing@ Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 hvilken teknologi har kommet siden den tid???
Kimmit Racing Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 hvilken teknologi har kommet siden den tid??? Teknologien blir bedre hverdag for dag.men limmet sin satte en satans standard..men så kjørte han aldri noe særlig med den heller..solgte rett etterpå og aldri hørt noe mer om den motoren i ettertid. for og si det sånn så er bunndelen min mye sterkere med dem rådene eg har+at eg har bedre stempler(CP).det er vell i hoved sak den største fordelen min i bunndelen.Toppen så har eg mye bedre kam og vippere.men dette er alltid en diskusjon på hva som er best..er mange faktorer som spiller inn når det skal draes ut så mye hk ut av en motor.men time will showe om vi klarer og hente hjem rekorden i første omgang skal vi bremse med den "lille"turboen+en liten dash med lystgass på topp.rakner motoren i benken har vi en ny annen motor på gang
Frode_E30 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 hvilken teknologi har kommet siden den tid??? for og si det sånn så er bunndelen min mye sterkere med dem rådene eg har+at eg har bedre stempler(CP).det er vell i hoved sak den største fordelen min i bunndelen.Toppen så har eg mye bedre kam og vippere.men dette er alltid en diskusjon på hva som er best..er mange faktorer som spiller inn når det skal draes ut så mye hk ut av en motor.men time will showe om vi klarer og hente hjem rekorden i første omgang skal vi bremse med den "lille"turboen+en liten dash med lystgass på topp. Lystgass? Det hadde vel ikke limmet?
Kimmit Racing Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 hvilken teknologi har kommet siden den tid??? for og si det sånn så er bunndelen min mye sterkere med dem rådene eg har+at eg har bedre stempler(CP).det er vell i hoved sak den største fordelen min i bunndelen.Toppen så har eg mye bedre kam og vippere.men dette er alltid en diskusjon på hva som er best..er mange faktorer som spiller inn når det skal draes ut så mye hk ut av en motor.men time will showe om vi klarer og hente hjem rekorden i første omgang skal vi bremse med den "lille"turboen+en liten dash med lystgass på topp. Lystgass? Det hadde vel ikke limmet? neida.men blir det med denne turboen..driver og setter sammen en turbo med presicion som skal klare 1300hk i m20 uten lystgass
Frode_E30 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Slik ja. Men skal du slå rekorden så håper jeg du gjør det fair.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå