vetu03 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Siden det ble frirunde vil jeg se en bmw med samme temaet som denne Passaten, altså en bmw med bmw tilhenger som en gang har vært en bmw;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ingen som finner forslaget over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///oddvar Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Fant ikke noe jeg nei, bare ta nytt bilde da eller? Edit: Hvis ingen finner bilder så tar jeg meg friheten til og legge til et bildeforslag. Vil gjerne se en Bmw e28 Stasjonsvogn bakfra. Har faktisk aldri sett den bakfra serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Godt nok? Prøver igjen eg. Eg vil gjerne sjå ein blå International med hvit hardtop. Fra begynnelsen av 80 tallet., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Var vel fritt fram etter 24timer:) Vil se hvit e30 m3 med evo2 leppe og carbonflapp, med et par klassiske bbs rs sko i gull(senter) utførelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Var vel fritt fram etter 24timer:)Vil se hvit e30 m3 med evo2 leppe og carbonflapp, med et par klassiske bbs rs sko i gull(senter) utførelse:) Ny regel det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Regelen er Hvis ingen finner en slik bil en persjon vil ha før det har gått 1 døgn (24 timer, altså ikke ett sekund før) må den personen som ønsket seg en bil sist, enten legge ut ny, eller i en annen farge eller ingen spesiell farge om h*n ikke vil det... I følge trådstarter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardcore Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Vil se hvit e30 m3 med evo2 leppe og carbonflapp, med et par klassiske bbs rs sko i gull(senter) utførelse:) Om smood godkjenner den vil jeg se en candyblå E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Om en av disse blir godkjent vil jeg gjerne se en nydelig E46 touring med noen flotte 20" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Er passert 24timer nå. Jeg vil se en NYDELEG Estoril e46 Clubsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Vil fortsatt se E46 touring med 20" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Siden det ble frirunde vil jeg se en bmw med samme temaet som denne Passaten, altså en bmw med bmw tilhenger som en gang har vært en bmw;) sorry for ot. men hvor fant du det bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 finner ikke større enn 19" Dersom det blir godkjent, eller ingen andre greier å oppdrive 20" på en touring, så vil jeg se en E39 M5 pickup! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Vil se en RÅ E46 330diesel, gjerne blå stv eller 4 dørs, ikke coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Vil se en RÅ E46 330diesel, gjerne blå stv eller 4 dørs, ikke coupe Den er ikke blå, men 330d er det. Da ønsker jeg meg igjen en Range Rover P38a Overfinch, som skal være sølvgrå og ha tente xenonlamper i front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå