m-blå Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 m-blå, Var den senka noe? Hadde du noe trøbbel med subbing?Jeg har bestilt 8.5x20 og 9.5x20 til min, for jeg vil IKKE ha subbing.. hater slike "defekter". Håper bare jeg har truffet på innpresset. Min E38 var ikke senket, og det var heller aldri noe subbing. Det kommer jo også ann på hvilket innpress du har på felgene. På de originale felgene på min bil i 9x18" bak, hadde jeg i tillegg 18mm. spacer uten at det subbet. Husker ikke hvilket innpress disse felgene hadde.
Gunnar Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Ok. Det er ET15 foran og ET18 bak på de jeg har kjøpt nå.
BMWPower Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Mine felger har ET 23 fremme på 9*20" og ET 19 bak på 10,5*20". Er veldig spennt på hvordan det passer på. Ser for meg at jeg må ha en spacer fremme.
Gunnar Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Litt merkelig å ha lavest innpress på de bredeste felgene, da havner de lenger ut enn de smalere i utgangspunktet (senteret lenger ute), og i tillegg bygger bredden lenger ut. Håper jeg slipper spacere jeg.. men vil samtidig har de lengst mulig ut uten subbing..
m-blå Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Ok. Det er ET15 foran og ET18 bak på de jeg har kjøpt nå. Hmmm..... På mine Alpina felger var det 9" ET26 fremme og 10" ET32 bak. Synes da at de fylte bra ut i hjulbuene de. Men det kan jo være at jeg hadde på 18mm. spacer bak....er usikker på den. Hadde ihvertfall ikke spacer foran.
Gunnar Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Liten tvil om at de står langt ut på din ja, men det er nok stor sjanse for at det sitter spacere der.. tror ikke de skulle gått så langt ut ellers, med ET32. Du tar jo opp en halv tomme bare på ET'n kontra originalt. Men det blir spennende å se.. langpining dette her, de rakk ikke båten 27. februar, så jeg har de ikke før midten av april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå