Pinky Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Min 98' 316i er cosmoscwarz utenpå og har sort interiør, MEN hattehyllen er mørkeblå..! Er dette slik det skal være og er på alle eller har tidligere eier satt i en blå hattehylle..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Har det samme på min 95 E36 med sort interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 falmet svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Lakk den da.. Så de gjorde det på wheeler dealers på Discovery endag. Hadde liten tro på det, men funka faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Skal det være blå, får den være slik. Hvis det ikke skal være blå, skal den byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg har også sort interiør og sorte tepper, men min hattehylle er en slags lilla farge tror jeg... Lakkering altså? Er det noe som funker, og hvilken lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Min var også lilla, dette er da falmet svart som nevnt tidligere i tråden.. Kjøpte stofflakk og lakkerte den svart, ble stivere i stoffet, men hvem kjenner vel det... Ble så utrolig mye finere ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Lakkering altså? Er det noe som funker, og hvilken lakk?Hadde en bil(ikke BMW) som hadde plastdeler i interiøret som var lakket av tidligere eier og det såg ikke ut for å si det mildt..etter noen striper så fint viste den gamle fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Var på en 205GTi eller lignende. De brukte vanlig "billi" clas olssonlakk.. La tynne lag, flere ganger, rufsa litt i "pelsen" mellom lagene, så de ikke stivna. Ellers er det vell ikke så vanskelig å trekke den opp på nytt. Møbellim på sprayboks, litt tålmodighet så burde d gå, men hadde forsøkt å lakka først da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Min var også lilla, dette er da falmet svart som nevnt tidligere i tråden..Hattehylla har trolig aldri vært sort hvis den er lilla, selv om den er falmet aldri så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=JU5aY7I2ZU8 Kommer etter 6 minutter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Den blir sånn av sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Ja hvis du ser under høyttalerdekslene, så ser du stor forskjell i farge... er snakk om å lakkere stoffet i hattehylla, ikke dasjbordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Er det ikke bedre å kjøpe seg ny... så blir det helt 100% i steden for dålig utført arbeid (ungdoms hobby) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Ja hvis du ser under høyttalerdekslene, så ser du stor forskjell i farge... er snakk om å lakkere stoffet i hattehylla, ikke dasjbordet!Ikke det at det spiller så j..... stor rolle, men det jeg reagerer på er at svart blir til lilla..alle farger falmer dvs blir lysere og blassere, men skifter normalt ikke til en annen farge. Sort blir vanligvis grå..mulig det er greit å lakke, men er selv skeptisk til å gjøre det. Skal se under høytalerdekslene mine hva som er originalfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå