kolly Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Hei! Jeg byttet dynamo på min bmw 320 her for leden. Jeg klarer ikke å få på igjen viftereimen. Er det noen som vet hvordan jeg kan slakke den? Jeg har sett godt nedi motorrommet etter en slakke/strammeskru som kan slakke reimen, men jg finner ikke noe... Håper noen kan være behjelpelig å guide meg litt : )
Hyggmaister Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Er en slags skinne med masse hakk i som du skrur på, så slakker det hjulet som viftereima står på seg..Litt til høyre i motorommet og så rett ned. Er vertfall slik på min m40motor, e36
Marius2002 Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Hei. Jeg tok noen bilder fra Haynes boken, litt dårlige bilder, men skal være mulig å lese. Håpe dette er riktig reim da Om det er feil så skal jeg ta nye bilder...
kolly Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Tusen Takk for hjelp. No fungerer alt helt perfekt, og road trip starter klokken 12.
jonnis Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Har byttet viftereim på e36 320 nå. men når jeg setter på reima blir den ikke stram nok. Noen som har nå tips for hvordan man kan stramme den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå