Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var nok ingen andre enn herr Olestad her som stod å råna på en bensinstasjon :P

Og så på en bensinstasjon, da. :shock: Der fikk du nok et minne for livet.

Ja, ja - godt at noen passer på ro og orden om kveldene.:)

Skrevet

Vi skulle ha fått til en form for treff til våren når finvære beggynder å melde seg :) Har jo ikke bane å slikt her da men, bare for å se på bilene ;) Ikke noe organisert eller noe.. Fått samla mest muli folk fra M&R foreksempel, å folk ellers da, vist det er innteresse :)

Skrevet
Må bare få på treff til sommern! Det kan bli alle tiders!

Må no ordne en kvell "natt" der de gamle vinterdekka bli oppbrukt au;)

Som regel er jeg stor tilhenger av å bruke opp ting før man kaster dem, men jeg må nok si meg enig med knut_olestad her; like godt ikke å fôre Åndalsnes Avis med mer stoff på en stund. :P

Men nå har vel ledende skribenter i den avisen vist seg å ha elendig kunnskap om biler - blant annet ved konsekvent å omtale en bil som "Honda Suzuki Liana firhjulstrekk" i en artikkel tidligere i år... Så kanskje noen Volvo-merker på BMWen hadde vært nok? :P

Skrevet

Ja, enig med knut_o nå ja, trenger ikke fore oppunder til avisa, dem sitter nemli bare på ``gjerde`` å ``venter`` på å få en bekreftelse på alt dem har skrevet :roll:

Men ett treff for generelt bilintereserte, med biler å uten biler hadde vert gøy :D Kunne sagt her att det er kunn for bimmers folk, men jeg syns det blir feil når det går så mye feite biler rundt om :P Sjøl om hjernen min stort sett BMWinfiserer seg ;)

Skrevet

Enig Øystein, i utgangspunkt et bimmerstreff, men åpent for andre fete biler :)

Og da mener jeg ikke vulva 240 med fæte fælga.. he he he :)

Går mye syk bil rundt i distriktet tross alt :)

Skrevet
He vøre arti me ett treff. Kan stå for en del av underholdninga i. E no litt arti å eggle på se åndalsnes ark au da. lenge sia sist no.

Ja der e i hælt eni!

Bli saker t sommern ja! En Sverm me M535 på vekta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...