Der Barockengel Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Jeg har vært på Åndalsnes èn gang, å den gangen haika jeg med en E28 en sen lørdagskveld Godt å høre du har så positive minner fra Rauma, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 hehe, var himla moro det. Var nok ingen andre enn herr Olestad her som stod å råna på en bensinstasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Var nok ingen andre enn herr Olestad her som stod å råna på en bensinstasjon Og så på en bensinstasjon, da. Der fikk du nok et minne for livet. Ja, ja - godt at noen passer på ro og orden om kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Vi skulle ha fått til en form for treff til våren når finvære beggynder å melde seg Har jo ikke bane å slikt her da men, bare for å se på bilene Ikke noe organisert eller noe.. Fått samla mest muli folk fra M&R foreksempel, å folk ellers da, vist det er innteresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Jepp, du har et poeng der Øystein, et lite treff hadde vært gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Jepp, du har et poeng der Øystein, et lite treff hadde vært gøy Cruising opp Trollstigen. Det hadde vært noe nytt og spennende for gamle svarten min det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Enda en god ide Ei lang rekke bimmers opp Trollstigen ville vært et fantastisk syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Må bare få på treff til sommern! Det kan bli alle tiders! Må no ordne en kvell "natt" der de gamle vinterdekka bli oppbrukt au;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Så Åndalsnes Avis får noe å skrive om igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Må bare få på treff til sommern! Det kan bli alle tiders!Må no ordne en kvell "natt" der de gamle vinterdekka bli oppbrukt au;) Som regel er jeg stor tilhenger av å bruke opp ting før man kaster dem, men jeg må nok si meg enig med knut_olestad her; like godt ikke å fôre Åndalsnes Avis med mer stoff på en stund. Men nå har vel ledende skribenter i den avisen vist seg å ha elendig kunnskap om biler - blant annet ved konsekvent å omtale en bil som "Honda Suzuki Liana firhjulstrekk" i en artikkel tidligere i år... Så kanskje noen Volvo-merker på BMWen hadde vært nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Og der har vi et bilde det kommer til å gå langt tid før jeg får ut av hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Ja, enig med knut_o nå ja, trenger ikke fore oppunder til avisa, dem sitter nemli bare på ``gjerde`` å ``venter`` på å få en bekreftelse på alt dem har skrevet Men ett treff for generelt bilintereserte, med biler å uten biler hadde vert gøy Kunne sagt her att det er kunn for bimmers folk, men jeg syns det blir feil når det går så mye feite biler rundt om Sjøl om hjernen min stort sett BMWinfiserer seg Gis535 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Enig Øystein, i utgangspunkt et bimmerstreff, men åpent for andre fete biler Og da mener jeg ikke vulva 240 med fæte fælga.. he he he Går mye syk bil rundt i distriktet tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 He vøre arti me ett treff. Kan stå for en del av underholdninga i. E no litt arti å eggle på se åndalsnes ark au da. lenge sia sist no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 He vøre arti me ett treff. Kan stå for en del av underholdninga i. E no litt arti å eggle på se åndalsnes ark au da. lenge sia sist no. Ja der e i hælt eni! Bli saker t sommern ja! En Sverm me M535 på vekta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå