gkw89 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 her ble det jo brått slutt hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Kjenner nå Hvertfall Edvard lindvik å flere staurset... kjørte han s6 eller no? husker ikke navnet på slekta en gang jeg... faren heter leif ihvertfall, det husker jeg og gry elise staurset er kusina til fatter'n Han Hadde en s4 som var litt oppgradert, men solgte den og ikke kjøpt seg noe ny bruksbil enda, men driver å bygger en cossie vinge bil nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 såpass ja... burde holdt seg til tysk men heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 såpass ja...burde holdt seg til tysk men heheh Joda, men blir vel tøft det han holder på med nå og. Blir vel å se på våler til sommern i gatebil serien. Vet ikke helt, men blir vel rundt en 600 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 spinner nok litt det:P hehee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 spinner nok litt det:P hehee Litt kansje;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Er det som det sies at Åndalsnes/rauma er meeget stort bmw miljø? Lurte på kjøpe bil derfra en gang, men trakk meg fra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Er jo bare å bla seg litt bakover i tråden å se det da. Utrolig mange fete biler bakover i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Slenger inn ett par bilser av prosjektet mitt her og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Denne blir da skikkelig nice Har fått mer og mer sansen for hvite Bmw'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Jo takk:) Mange forskjellige kvit farger, men syns att alpin kvit er den fineste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt slike klistremerker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Er den M3`n til høyre solgt til nordmøre?? mener å ha sett/møtt denne da jeg kjørte over Tustna ett par ganger her på slutten av sommeren ? den til høyre der mener jeg å ha sett veldig mange ganger på parkeringsplassen til Høyskolen i ålesund? står Rauma motorklubb på sideskjørtet eller noe slikt.. Og BBS (?) felger med gullsenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Den sorte E30 M3n med gull felger går i Innfjorden/Rauma, han går vel på skole i Ålesund, så stemmer sikkert at du har sett den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Er den M3`n til høyre solgt til nordmøre?? mener å ha sett/møtt denne da jeg kjørte over Tustna ett par ganger her på slutten av sommeren ? den til høyre der mener jeg å ha sett veldig mange ganger på parkeringsplassen til Høyskolen i ålesund? står Rauma motorklubb på sideskjørtet eller noe slikt.. Og BBS (?) felger med gullsenter.. Det er vel Compomotive felger på den svarte til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå