maurtin Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 ja, men den jeg har sett (evt samme bil med andre felger) hadde slike bbs greier.. Ellers identisk bil. Mest trolig den samme siden det står rauma på sideskjørtet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 JA MEN DET ER SAMME BILEN, Det går an å sette på andre felger av og til, Han har BBS på vinter.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 ok, ingen grunn til å skrike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 sei vel sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 åhoi e d go skutå so he lurt se inn au? Deili M545Turbo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Nå har den fått nye å finere hjulbuer. Orginale:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Min gammle 524td Å en tidligere M320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 sei vel sitt.. Åååå.. er det samme bilen jeg har siklet over noen hus bortenfor deg du har fått kjøpt. Kunne tenkt meg denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Det stemmer mhane.. Han har hatt den i 2 år nå blir vel å se på veiene til sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 524td. Går på vågstranda ---------------------------------------------- Dette også en 524td som står ved nabohuse til den røde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Mye E28 der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 er jo 3 lr 4 til her.. men de finnest det ikke bilde av da:P men det er jo fint me e28.. det er jo det som er skikkeli BMW:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Min gammle 524td Førstegangsregistrert i Førde jo ! TØFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Mange pene biler i denne tråden Jeg skulle bodd en annen plass sjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Mange pene biler i denne tråden Jeg skulle bodd en annen plass sjønner jeg... Hvor i gudbrandsdalen kommer du fra da ? er fra der sjøl jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå