Sølve Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Min absolutte favoritt, R.T`s überstrøkne E28 M5: Hmm. Stusser på at bilda eg tok på søndag og la ut på eit anna forum no har bimmers.no merke på seg M5en er flott ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ups Vel, bildene dine var så fine at jeg rett og slett stjal dem, håper du kan tilgi det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ups Vel, bildene dine var så fine at jeg rett og slett stjal dem, håper du kan tilgi det Ingen problem det. Berre bra at det glade budskap blir spredd Får legge inn nokre Raumabilar eg også.... Ikkje mine desse heller.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Er i grunn mye fet BMW her, bare synd man ser lite til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Hittil den fineste i bygda.. Skamfet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Jepp, og den blir bedre Nyoppussa motorrom til denne sesongen Samt fetere kanter på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Han er vel i full gang med å montere felgene nå tenker jeg Fikk de i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 voldsomt for et BMW-miljø det er der oppe da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Han er vel i full gang med å montere felgene nå tenker jeg Fikk de i dag Fikk stor fin pakke fra koed i dag jeg og Og så benytta jeg dagen til å handle m-tech stabstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Kommer vel en palle fra Koed til meg også snart tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Har du kjøpt deg E46? Få på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Ja, men de glemte visst å sette i motor på fabrikken da Kommer noen bilder så snart jeg kommer hjem igjen fra sjøen en gang i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 316 funker som bruksbil når du har 535 lekebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Jepp. Var det jeg tenkte. Var på en liten road trip til Tyskland og da brukte jeg 0.65 på mila ned til Strømstad. I Tyskland lå den på litt i underkant av litern på mila, med ei snittfart på 141km/t fra Flensburg å ned til Hannover Toppfarta blei målt til 209km/t (sikkert rundt 200 reel fart vil jeg tro?) på speedometer mens jeg lå å sov Skal prøve å få tatt noen bilder i neste uke, kommer hjem på mandag så da kommer det sikkert noe lurt på tirsdag, onsdag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Hmm, takluka mi vibrerer når jeg passerer 140.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå