BimmerKing Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Hmmm... Sølve, ikke for å være flisespikker, men den røde SE'en er vel strengt talt fra Vetnes Eieren bor vel iallefall her inne, hvis han ikke har solgt den? SE-en er også ein Raumabil no Kai. Den høyrer til i den garasja der bildet er tatt. Ok... Da tar jeg til meg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Fikk endelig på nylakkerte felger i dag så jeg legger ut et nytt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Da kommer det noen bilder av E46n, er jo ikke noe annet enn en "Bruksbil" også er det garanti på den enda så derfor er den ikke senket. Blir muligens noen felger etterhvert, men E28n er første prioritet akkurat nå. Og noen bilder av M535n og E46n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Har vært endel i Åndalsnes siste åra. Rettogslett fordi jeg synes det er Norges fineste plass. Hver gang jeg har vært der har jeg sett de samme 3 e28ene på Statoil Går vanvittig mye fine bmw'er der må jeg si. Legger ferieturen innom Åndalsnes i slutten av denne mnd, håper jeg får se endel av bilene dere har lagt ut bilder av her i aksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Der kom Berild og ja Har vært mye lekker og heftig BMW i den garasjen der Nytern: Jobber jo et par entusiaster på verkstedet på Statoil, så det står ofte noen flotte eksemplar der nede. Skulle nesten prøvd få til et lite treff her en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Dæven, mykkji snadder frå Innfjorden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Må nesten få på ei lita oppdatering på min her og da Nysenka og med nye felger for året, Rondell D58 8.5x17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Ble bra det! Dyre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Gjorde en god deal med Øystein Andre, bytta 18 tommerne mine mot disse med nesten nye dekk Er noen små hakk på kantene samt litt flassing, men bagatellmessig i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 oppdatering fra meg også nye felger i sommer vet jeg har bilde tidligere i tråden å men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Øystein andre: Snu rieger leppa din andre veien, so d bli rett vei.. Pirk pirk.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 M535i.. Før den kom i mine hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå