bmwmsport Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Heisann, Var i Tyskland i helga og hente nybilen. en 2005 320d M-Sport. (Reisebrev kommer forøvrig plutselig..) Klarte ikke å motstå fristelsen og måtte prøve de nyinnkjøpte sommerhjulene igår, men desverre fikk jeg ikke montert senkesettet før i dag, (og nå er det vinterhjul på bilen igjen) så lurer derfor på om noen ville tatt seg bryet med å senke bilen 35/15mm for meg i Photoshop?? Om det er mulig må vedkommende godt fjerne blitzen fra sida på bilen på et par av bildene også.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer med ny bil, så veldig fin ut. Bakfelgen ligner på orginal m3-felg, hmm.. Så ganske bra ut på bilen, selvom jeg vanligvis ikke liker disse felgene (hvis du lurte, hehe). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer med super bil, så meget pen ut den! Hvordan er interiøret, bilder! Mye å spare på å importere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer med super bil, så meget pen ut den! Hvordan er interiøret, bilder! Mye å spare på å importere? Takk for det!! Inni ser den sånn ut: Er vel ikke så kjempemye å spare lenger, men det er jo moro med en tysklandstur da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 ikke sikkert det ble akkurat 35/15, men nogenlunde knallfin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 ikke sikkert det ble akkurat 35/15, men nogenlunde knallfin bil forresten Tøft!! Takk for hjelpa Tipper det trengs litt valsing også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Flott a gitt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Det var en usedvanlig nydelig E46! Meget cleant, akkurat sånn vi liker det Får meg nesten til å angre på at jeg nettopp solgte min egen e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Det var en usedvanlig nydelig E46!Meget cleant, akkurat sånn vi liker det Får meg nesten til å angre på at jeg nettopp solgte min egen e46 Takk for det Liker dem best sånn jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Grattis med nice E46 (igjen..) Hva er dimensjon på felg/dekk? Har jo tenkt til å kjøpe en 118d til sommeren, men hver gang jeg ser en E46 med facelift og M-pakke, så blir jeg usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Grattis med nice E46 (igjen..) Hva er dimensjon på felg/dekk? Har jo tenkt til å kjøpe en 118d til sommeren, men hver gang jeg ser en E46 med facelift og M-pakke, så blir jeg usikker.. Til sommer'n kan du helt sikkert kjøpe min, fordi da vil jeg sikkert ha meg noe nytt. Da får du en som er ferdig senka med felger, m-pakke. (inkl. speila). bmwmsport: Ble snadder det der. Grattis med enda en flott E46 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Kom ikke som noen bombe at det ble E46! Gratulerer! Ser fram imot enda et knakende godt reiserbrev nå fra 'onkelene' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 mAZE: Tar du E36 M3 i innbytte..? Tror madammen er mest int i å ha 4 dører, og att en coupe blir litt dyr, men ikke umulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 R Andersen: Nei den herja bilen din vil jeg ikke ha. Skal jeg ha M3 nå, så blir det nok en E46 tenker jeg. Selv om fornuften sier at jeg da skal beholde den bilen jeg har. Nydelig bil å kjøre. Kommer forøvrig en tråd om bilen så snart jeg har fått på felgene og senkesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Fin bilen din ja mAZE, og jeg syns du skal både ha den og bruke den mye, vise den frem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå