Hansh Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Fikk dette midt i trynet i det jeg kom ut av garasjen i morges: Hvis det skulle være noen her som har kjøpt den så håper jeg at den skal reddes og fikses til fordums stolthet. Greit, jeg har sett verre, men måtte ta bilder da jeg så V6 (!) emblemet på bakluken. Stakkars bil.. Dårlig gjort å skremme en stakkar slik som om morgenen! Bildene er forørvrig tatt med mobil gjennom regnvåte vinduer i bilen. (Skulle noen føle seg hengt ut her så si fra) EDIT: Fikk på plass bildene..
Hansh Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 bilder:) Ja, bilder.. hadde da virkelig lagt ved noen!
KristianG Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Så vidt jeg vet har du vel ikke åpnet panseret og sett hva slags motor det står i? Kan jo godt hende det er en V6'er der..
Hansh Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Så vidt jeg vet har du vel ikke åpnet panseret og sett hva slags motor det står i? Kan jo godt hende det er en V6'er der.. - Ja, det er nok sant!
bård Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Det er ikke første gang jeg ser en e36 med V6 bakpå, ler(les: griner) like godt hver gang..
Turok Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 hehe...sett den mangen ganger i byn, tenker altid det samme...stakkars bil...men smaken er jo som baken
Hitokiri Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Er det bare meg, eller er det flest E36-eiere som ikke eier smak når det kommer til BMW-modeller? Det er så mange tragiske E36-er, men man ser ikke så ofte andre modeller som er stilmessig føkket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå