Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ei hel leppe blir penere hvertfall. Rieger har vel et par varianter til original front?

Skrevet

Kjøp deg en hel leppe som er tilpasset originalfronten. Evt heller kjøp deg M3 front, med leppe. Mye penere.

Sånne cupwings ser helt utrolig latterlig ut, er min mening!

Skrevet
Å? har du link evnt. :-)

http://riegertuning.de/

Trykk på "Online-Katalog", så går du til side 106. :) Der har du et par lepper til original front, og noen komplette frontspoilere på de neste sidene. :)

Takk takk, men jeg har funnet ut at jeg heller bytter hele fronten til M-Tech front. Det blir mye bedre:-)

Planen fra starten er å bytte ut til M-tech frontfanger, men jeg ville bare lufte spørsmålet om disse cup wings. Blir M-tech iløpet av sommeren om alt går etter planen. Har M-tech fanger bak.

Men jeg ser man får tak i original og uoriginal M-tech frontfanger, noen som vet om passformen på uoriginale? Er egentlig litt skeptisk til dette da men om det passer rett på så hvorfor ikke? Om ikke så blir det ganske enkelt original. :wink:

Uansett så kommer ikke disse cup-leppene på bilen!

Skrevet

Hva var det jeg sa, Marius? :) Visste at de fleste her kom til å mislike tanken om å kjøpe cup wings. De hører hjemme på Civic sammen med alu-spoiler og neonlys som blinker.

Skrevet
Hva var det jeg sa, Marius? :) Visste at de fleste her kom til å mislike tanken om å kjøpe cup wings. De hører hjemme på Civic sammen med alu-spoiler og neonlys som blinker.

Synes det er OK med cup spoiler foran lissom, men jeg liker ikke de vingene på siden. :-)

Men blir M-tech frontfanger såsnart pengene rekker til som nevnt, til sommeren regner jeg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...