Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har handlet med GS bildeler siden de etablerte seg i 1993,må si jeg er meget godt fornøyd med service og leveringstider på bestilte varer,noen små feil har det kanskje vært opp gjennom årene.....men ingen er vel feilfrie.

Skrevet

Gs bildeler i Trondheim er en surpomp. Har handlet mye av han og jeg har aldri fått den lille ekstra service'n jeg er ute etter. Aldri en trivelig kommentar eller et lite smil. Virker ikke som han er så spesielt engasjert i jobben sin. Handler alt jeg kan av deler på strandveien auto. De er billigere med klubbrabatten og så serviceinnstilt som det bare er mulig å komme. Huske alltid navnet mitt, hvilken bil jeg har, at jeg har rabatt og gir meg samtidig den hjelpen de kan og tar seg god til for å sikre seg at jeg blir fornøyd. Har handlet en gang på Gs i Oslo og han i kassa der var trivelig. Gs virker som en seriøs bedrift, er bare han i Trondheim som er en surpomp.

Skrevet

Jeg har handlet en god del på GS, og dersom jeg er i tvil om de delene jeg skal bestille ringer jeg til Trondheim. Syns jeg får bra service og greie svar. Men GS er jo dyrt.

Men den beste service jeg har opplevd er hos Strandveien Auto AS i Trondheim (BMW forhandler) Delelagersjefen rykket ut med deler på en søndags formiddag, var blid og hyggelig, og spurte om det var noe mer han kunne hjelpe med!! Hadde til og med riktig verktøy med seg som jeg fikk låne... En riktig solskinnshistorie, som jeg nok aldri kommer til å glemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...