bmwomar Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Hvordan er folk fornøyd med servicen på gs i trondheim? Jeg var innom her om dagen og ble møtt av et surt tryne og sjokkerende dårlig kundebehandling: Har vært kunde der lenge og lagt igjen mye penger, men vurderer nå å kjøpe delene en annen plass. Andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Njaei..Var inne på gs sirevåg for å hente en bunnpannepakning..Servicen var grei den, og pakningen ble hentet kjapt, men var noe care-face over staben Etter at bavaria ble lei av den sunne konkurransen fra billige gs-bildeler, kjøpte de jo dem opp. Deretter ble prisene justert til bavarias nivå, og jeg velger å se etter alternative, billigere løsninger uansett Skal jeg imidlertid ha en mindre sak ASAP, så er GS gode å ha, masse på lager og kjappkjapp levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 sure og trege....handler nå hos koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Leveringstid og varer er jeg fornøyd med, men om de har en dårlig dag, kan de ikke la det gå utover kunden. det blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 GS bildeler er ganske bra. Rask og god service! Det er bare litt dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Bor bare noen 100m unna, så det er jo veldig kjekt sånn sett Han var jo ikke verdens blideste person, men hyggelig var han jo. Fikk nye logoer på vinterhjulene, og de hadde bare to. Neste dag fikk jeg melding om at jeg kunne komme å hente de to andre. Så ingen klager enda.. Og nettbutikken fungerer jo like bra. Veldig hjelpsom i telefonen. De kan mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 bor i stavanger, så avdelingen på sirevåg er ikke så altfor langt vekke. Servicen der var god, virket litt slakkt på kontoret, men var oppegående på delelageret De er også umulige å få tak i på telefon. Og de glemte å ringe når felgene mine hadde kommet, ellers ingenting negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Kan være enige i at de i trondheim ikke er de mest kundevendelige ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Flyttet inn til EMM sport hvis jeg forstod det rett. Tidligere når JO stod for butikken var det grei service, men opplevde at de telte feil på leverte deler, og delene viste seg å være mye under halv pris på Strandveien..... Ikke handlet noe der siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Bruker GS kun i nødsfall...ellers Koed og schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 synest at service er ok der når jeg har ringt på prisforespørsel og ved småhandel, Men er nok lit for dyrt for at jeg skal handle alt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Syns det er tipp/topp service hos gs. legger igjen en god del penger der iløpet av et år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Synes også GS har knallgod service og leverer varer kjapt. Kjører en del ganger ut til GS i Bud iløpet av et år. Hender at jeg bestiller over internett. Fornøyd med GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Har brukt gs i alle år.. har fått gode rabatter, og dei er alltid blide å fornøgde. Svinkjapp levering. Berre positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Godt forøyd jeg også, har kjøpt en del over nett og det har gått helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå