Gå til innhold

Fornøyd med Gs bildeler?

bmwomar
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er folk fornøyd med servicen på gs i trondheim? Jeg var innom her om dagen og ble møtt av et surt tryne og sjokkerende dårlig kundebehandling: Har vært kunde der lenge og lagt igjen mye penger, men vurderer nå å kjøpe delene en annen plass. Andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaei..Var inne på gs sirevåg for å hente en bunnpannepakning..Servicen var grei den, og pakningen ble hentet kjapt, men var noe care-face over staben :P

Etter at bavaria ble lei av den sunne konkurransen fra billige gs-bildeler, kjøpte de jo dem opp. Deretter ble prisene justert til bavarias nivå, og jeg velger å se etter alternative, billigere løsninger uansett :) Skal jeg imidlertid ha en mindre sak ASAP, så er GS gode å ha, masse på lager og kjappkjapp levering :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor bare noen 100m unna, så det er jo veldig kjekt sånn sett :P

Han var jo ikke verdens blideste person, men hyggelig var han jo. Fikk nye logoer på vinterhjulene, og de hadde bare to. Neste dag fikk jeg melding om at jeg kunne komme å hente de to andre. Så ingen klager enda..

Og nettbutikken fungerer jo like bra. Veldig hjelpsom i telefonen. De kan mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i stavanger, så avdelingen på sirevåg er ikke så altfor langt vekke.

Servicen der var god, virket litt slakkt på kontoret, men var oppegående på delelageret :)

De er også umulige å få tak i på telefon.

Og de glemte å ringe når felgene mine hadde kommet, ellers ingenting negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...