morteym Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Jeg har hørt at noen selskaper gir startbonus på 50%, noen som vet kriteriene for å få det eller hvem som tilbyr det?
fast Dog Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 postbanken gjør det, men da må du være yrkes-sjåfør! Mener oxo at du må oppfylle visse kriterier! som kjørt skadefri, hvert i yrke antall år osv...
ehrnst Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 jaha, det har ikke jeg fått, men, men. Du kan få 50% om sjefen din kan gå god for at d u har kjørt skadefritt i tre år osv
morteym Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Nå er ikke jeg yrkessjåfør, så da blir det vel litt vanskelig.. Har kjørt skadefritt siden jeg fikk lappen, men det kan jeg jo ikke dokumentere. Eneste banken da, som vet at jeg har en bil som står på mor?
e30 tic Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 når jeg som 20 åring forsikret 2 biler og hus og div anna fikk jeg diskutert meg til å starte med 50% på begge bilene. har nå 75% på 1 bil og 60 på nr2 om jeg ikke tar helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå