Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer en bil som ligger på finn.no for tiden... 8)

Men hva mener egentlig folket om en 330 bensin med M3 E46 karosseri? :roll:

Denne bilen er dønn strøken, og spesialbestilt fra Tyskland. Eneste i Norge? Mener at det er også en i sort :)

Takker for svar =)

Skrevet

Da lurer jeg først på hvor mye ekstra du betaler for chassi i forhold til en tilsvarende 330. De fleste vil vel rynke litt på nesen, men det har sikkert noen fordeler.. Personlig, eneste jeg kunne tnekt meg er å kjøpe en sånn bil for å sette i en skikkelig kompressor.

Skrevet

Ja, det stemmer. Snakket nettopp med eier.

Denne bilen ble bestilt ny av nåværende eier. Importert som 323 for å slippe avgifter osv. Så det er montert 330 motor i et M3 karosseri. Grunnen for dette var at han skulle sette inn kompressor å trimme. Noe han aldri gjore. Selges pga Hus kjøp..... :roll:

Skrevet
Ja, det stemmer. Snakket nettopp med eier.

Denne bilen ble bestilt ny av nåværende eier. Importert som 323 for å slippe avgifter osv. Så det er montert 330 motor i et M3 karosseri. Grunnen for dette var at han skulle sette inn kompressor å trimme. Noe han aldri gjore. Selges pga Hus kjøp..... :roll:

Etter å ha lest den andre tråden så tror jeg ikke denne karen er mye å stole på. Den var til salgs for over 400k og hadde kompressor og 400 hk. Så har den stått som solgt osv, bare tull.

Kan jo like gjerne være en 323 som er satt inn ny motor på, styla om til m3 osv. Synes det er veldig rart bilen ikke har m3-seter.

Skrevet

ja, noe rart er det :?

Ser jo ut som det er en fin bil. Men tviler på mye, når til og med vegvesenet.no også sier det er en 2001 modell 323..... :roll:

Men fins det papirer eller noen måte man kan sjekke opp i at det han sier stemmer?

Skrevet

Haha... Kjenner han som bygde opp bilen i NORGE!!! Og den er IKKE spesialbestilt... Jeg fikk tilbud om å kjøpe denne bilen leeeengde før tidligere eier engang visste hvem nåværende eier var.

Men, bilen er skikkelig grom, og den eneste å tvile på er vel selgern...

Skrevet

Tok akkurat en telefon til han som bygde bilen, og han sa det var bare tull... Men hvorvidt nåværende eier har gjort det, veit jo ikke jeg noe som helst om! Han kommer vel ikke helt fram med sannheten om den bilen der, men det gidder ikke jeg si noe om... Bedre om han uttaler seg om det sjøl!

Men bilen ER reellt en 03' 330!

Skrevet
Tok akkurat en telefon til han som bygde bilen, og han sa det var bare tull... Men hvorvidt nåværende eier har gjort det, veit jo ikke jeg noe som helst om! Han kommer vel ikke helt fram med sannheten om den bilen der, men det gidder ikke jeg si noe om... Bedre om han uttaler seg om det sjøl!

Men bilen ER reellt en 03' 330!

Men er den godkjent som det?? Den er vel bygget på en 2001 323i, og dersom det ikke er betalt en drøss med avgifter og det hos vegvesenet står at den er godkjent ombygd så ville ikke jeg personlig ha gitt så voldsomt mye for denne. Uansett om det er norges fineste.

BTW: Jeg ville uansett aldri ha kjøpt bil av en som bløffer så innihampen mye som denne karen tydeligvis gjør heller.

Skrevet

Nei nei nei, jeg skjønner ikke hvordan du engang kan vurdere å kjøpe denne.

Bilen er fin å se på den, men det er jo bare bløff på bløff som blir servert.

Først var det kompressor med 400 hk....da var det en m3 som var bestilt med 330 motor(!)....nå er det 231 hk og er visst en 330...men registrert som 323.

Jeg stemmer for å holde seg unna. Hvis den ikke går for en betydelig lavere sum da....

Skrevet

Hvis dette reelt er en 330 bør det komme frem av chassinr. Hadde lett styrt unna denne fantasi-røver-bilen. Bare tull alt fra han karn her jo.

Først er det en spesiell 330 med M3 kaross, som er spesialbestilt fra fabrikk. (Hvem i svarte f... bestiller en E46 M3 med 330 motor in the first place??) Ikke nok med dèt! Grunnen var at 330 var bedre å trimme. Tålte mer osv. Haha!

Etter dette igjen så var det plutselig en ûbergrom 330 med kompressor. Feteste i landet/drømmebil osv. Skulle tro vi hadde med K.B. å gjøre her!

Så kommer det frem at den er regga som en 323, og at alt han har sagt i annonsene sine overhodet ikke stemmer.

Opp på alt dette endret hestekreftene seg radikalt fra annonse til annonse. hmmm.. kompressor, ikke kompressor, kompressor, nei M3, nei 330, nei 323.. ehm!

Kan noe ringe han å gi han et lite smell i øret?

Skrevet

Så dette var en E46 M3 spesialbestilt med 330 motor, som nå er en 03mod 330 ombygd til 323 å tilbake til 330 samt ombygd til kompressor som nå er demontert igjen?

:clap:

Kjempekjøp :evillol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...