shibby Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei! jeg har en 1990 bmw 520, og den har begynt å få dårlig veigrep, særlig bak. Det føles ut som om rompa vil ut bare ved lett gasspådrag, og det skurrer litt når det er en gammal 520. Noen som har noen tips? foringer? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 sånn er faktisk min også å jeg har bytta alt a foringer bak i der. pluss helt nye dekk, men har litt lavt dekk trykk så jeg tror kansje det har noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 kan være noen traversforinger som er slitne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 min 1990 520 var villig som juling med rumpa den.. hehe var ikke noe galt med den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 alt spørs på innsatsen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 for å si det sånn så kommer den når jeg vil i 1. og 2.gir må bare kjøre med litt innsats=) noe som kan bli veldig dyrt:( men en 520 skal ikke dra seg ut vet ett lite gasspå drag. ta en sjekk på foringene osv du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå