andybooy Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 de stoore pioneer 12" subbene;) koster kansje litt mer en 5tusn men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Utifra frontsettet han har. Ser det ut til at han vil ha lydkvalitet. Og GZ funker meget bra til begge deler. Emphaser og Pioneerèn som er nevnt her er mere bråkehøytalere. I mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Jeg har den tankegangen at jo større kasse en bassreflekskasse har jo mer "treg" bass får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Du vil ikke få en "tregere" bass. Men du vil få bass peaken høyere på lavere frekvens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Ok, takker for svar Må nesten bli GZ da, 18 kilo tung Får bygge i 22mm MDF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Bestilte netopp en RF Power T2 sub fra statene jeg nå, kom seg på noen tusen mindre enn du får den i norge ja, bare et tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 jeg kan anbefale kicker L7 denne spiller ikke dårlig etter min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå