Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det min tur da, første gang jeg har vært involvert i en ulykke med en annen bil.

Det som skjedde var at jeg kjørte bortover rosenkrantz i drammen på vei til hokksund for og gjøre noe jobbgreier. Så putrer jeg bortover i høyre feltet, så ser jeg det kjører ut en bil i et kryss foran meg..

Jeg putrer bare etter, så stopper han midt i veien (60 sone) og skal rygge inn utkjørsel fra et hus.

(lite smart spør du meg) Jeg ser dette og bremser godt opp, det kommer bil i venstre felt så får ikke skiftet felt heller.. Så tenkte jeg at det er litt skummelt og stå her..

Titter i speilet og der kommer en honda crv i litt for høy fart til og stoppe, jeg skjønner hva som kommer til og skje og prøver og slenge hodet inn i nakkestøtta før det smeller, noe jeg klarte.. Kjører opp på fortauet ved siden av veien.

Den andre bilen ville ikke starte så hoppet ut og dyttet hun opp på fortauet med litt hjelp, forøvrig merkelig at bilen hennes ikke ville starte..

Ringte honda og spurte om det var noen trykkbryter som måtte dyttes på plass, noe det skulle være, men klarte ikke finne den.

Så var det og fyre seg opp en røyk både jeg og hun. Var litt skjelven ja, fylle ut skademeldind osv så var det og kjøre tilbake på jobb og dra på legevakta og sjekke nakken..

Har forøvrig noen bilder, har gjerne lyst til og høre hva dere mener..

Fare for at bilen blir kondemnert? Er jo egentlig ganske omfattende skader på den, hun hadde jo så høy bil. Så traff overbakfangeren min..

Jaja, bildene taler for seg selv..

DSC00477.jpg

DSC00479.jpg

DSC00478.jpg

Girkasse og motor på bilen er byttet med noen som er gått kortere enn bilen. Radiator er ganske ny.. Har ikke kvitt på noe av dette, da vil vel sikkert forsikringsselskapet le av meg hvis den blir kondemnert og jeg vil ha litt ekstra da? :)

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, også en måte og se det på.. Gjør egentlig ikke så alt for mye at jeg ble påkjørt, er endel rust skjult under lakken noen steder på bilen.. Den ser veldig fin ut, men rusten ligger og lurer..

Har nok ikke vært i oslo i dag nei :o)

Skrevet

Nakken er grei, takk for at du spør :)

Merker det har skjedd noe baki der, men går nok over.. :roll:

Skrevet

Gikk med nakke smerter i over 3 uker etter at jeg hadde et uhell for over et år siden husker jeg..! Fikk bare beskjed om og ta det rolig med små bevegelser.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva bilen din er verdt, men kjenner en som hadde en lignende skade på sin, han fikk igjen på forsikringen det skaden ville koste å reparere (rundt 30k? Bilen var verdt ca 15k)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...