Mr_///M Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 skal kjøpe meg en bil i løpet av en ukes tid. vil gjerne kjøpe meg en e39. så har jeg da valgt ut denne. den koster litt. er kanskje ikke en grei pris for en e39, men det er en M-SPORT utgave med 2,2 liter(170 hk) lurer på om noen her inne har erfaring med den butikken? Er det noen eiere av 2,2 liters e39 inne her? hvordan er motore. Merker man forskjell fra en vanlig 520i? forbruk, osv... Takker på forhånd http://finn.no/finn/completeviewimage?f ... Hovedbilde
mAZE Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Alle facelift 520'r har 2,2liter motor på 170hk. Prefacelift har 150hk. Bilen så forøvrig veldig fin ut. Prisen kan jeg ikke uttale meg noe særlig om, men tror kanskje ikke den er så ille. Og "må" jo ha m-tech pakke da. Den ser jo mye flottere ut med en gang. Technicas har jeg ikke noe erfaring med selv, men de selger mye biler og virker ihvertfall veldig seriøse.
Bjørnar_ Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Kan vel ikke være så ille pris det der? Meget lekker bil er det helt klart i alle fall!
Mr_///M Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 takker for alle tilbakemeldinger. skal kanskje dra å se på den imorgen
jml Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Jeg kjøpte bil hos technicas for ett par mnd. siden. De er seriøse og hyggelige. Skal faktisk en liten tur innom der i morgen selv. (må levere veiavgiften på bilen de tok i innbytte )
Pauls1 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Jeg kjøpte bil hos technicas for ett par mnd. siden.De er seriøse og hyggelige. quote] hyggelig? ja! seriøse? nei!! kjøpte min e46 der. kommer ikke til å handle der flere ganger.. makan til useriøse folk altså!!
Sandersen Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 nevne en grunn hvorfor ville vært på sin plass kanskje?
Pauls1 Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 nevne en grunn hvorfor ville vært på sin plass kanskje? regner med den var ment til meg? 1. bilen skulle være en "premium-selection"-bil. dette stemte ikke! 2. Sommerhjula var så kantkjørte at det var falt store stykker av både felg og dekk.. 3. ble heller ikke opplyst om at bilen var røyket i. å da mener jeg seriøst dagenderpåsneiplukt!! 4. panseret var tilfeldigvis blitt oppripet rett før jeg skulle hente bilen. noe jeg syns var merkelig iom at bilen sto inne i deres lokaler 5. de spurte også om de skulle polere bilen før jeg hentet den. jeg takket seff ja til det tilbudet. det burde jeg ikke gjort. var poleringsmiddel på flere lister. forhåndsbetalte bilen før jeg hentet den iom at det var 100 mil dit og det var fredag. tenkte det kom til å gå bare godt siden det var en "premium-selection". prøvde seff og prute, men det kom ikke på tale med noe avslag i pris... men men.. Sommerhjula skulle byttes ut i noen 19" uansett, røyklukta har forsvunnet og panseret fikk jeg byttet på rust garantien.. så jeg tar det ikke så hardt i dag. men var rimelig frustrert når jeg skulle hente bilen ja
jml Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Jøss. det hørtes ikke bra ut nei. Var ikke noe tull med bilen jeg kjøpte. (men jeg hadde muligheten til å se på den før jeg kjøpte den da). Og jeg kjenner flere folk som har kjøpt bil der som er veldig fornøyd.
morteym Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Merker jo ikke om forhandler er seriøs før det er noe rart med bilen... Husk at useriøse selgere er kjempehyggelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå